Gå til innhold

Kan noen tyde denne drømmen for meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noen grusomme drømmer siste tiden, der selve handlingen kommer igjen hele tiden. Det er nemlig at barnet mitt forsvinner, og jeg leter og leter men finner det ikke. Jeg har også drømt at jeg fikk et nytt barn, som bare forsvant rett etter jeg hadde født det. jeg leter og leter men hører det bare skrike:(

 

Jeg sovnet sammen med barnet mitt i kveld og hadde en merkelig drøm. Jeg var på besøk hos min søster og vi satt der og holdt på med pcen. Plutselig dukker det opp en "stalker" melding på skjermen om at noen følger etter meg og vet hva jeg driver med..jeg trykte og trykte for å få bort denne meldingen, og da ringer telefonen med skjult nr. og jeg fikk panikk, så pass at jeg vet at jeg fikk et panikkanfall i drømmen der jeg sto på kne og hyperventilerte og hadde en uforglemmelig hjertebank. Jeg hulket etter luft og trodde jeg skulle dø..plutselig bråvåknet jeg, men sovnet med en en gang igjen.

 

Da drømte jeg at jeg lå i sengen og våknet og så etter barnet mitt, som hadde en seng ved enden av min sengekant. Det som lå igjen var noe tøy, evt nattklær han hadde på seg. Jeg fikk igjen panikk og en stemme sa at noen hadde vært her mens vi sov og tatt med seg barnet mitt...og jeg begynner å lete, og jeg leter som bare det:( det snør ute og det er kaldt, kroppen min er tung og det er så vidt jeg kommer noen vei. Alt er så mystisk og rart, nesten litt ond stemning. Lyset er som regel alltid rødlig.

Jeg ser hester og kameler, rart som det høres ut..

Vi er nesten alltid ute og det er kaldt og stille, jeg er redd for at barnet mitt skal fryse. Gråter gjør jeg gjennom hele drømmen..

 

Hva i all verden er det som feiler meg?

Jeg har mange forskjellige drømmer, men barnet mitt forsvinner alltid:( huff..var egentlig litt godt å skrive det ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har begynt med at du har hatt en liten ubevisst tanke om at huff så fælt om barnet mitt forsvant, så har dette blitt bearbeidet i en drøm, som du dessverre husket. Så har du begynt å tenke på drømmen, noe som igjen ga en ny drøm for å bearbeide dette og sånn baller det på seg.

 

Drømmer er bare hjernen som bearbeider alle inntrykkene fra dagen og siden vi har veldig mange bevisste og ubevisste inntrykk i løpet av en dag så blir det et ganske merkelig sammensurium når hjernen sorterer inntrykkene. Er en god grunn til at dette skjer mens vi sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...