Gå til innhold

Hvordan klarer å overse en en kommende bestefar som ikke ønsker att jeg skal få en til ?


kula 291011

Anbefalte innlegg

pappa sa til meg att han ikke ville jeg skulle ta vare på ungen.

er ikke dette litt i drøyeste laget?

merker jeg sliter med å glemme det han sa.

lillebroren min skal også bli forelder å der sa pappa ingen ting negativt.

flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så vondt å høre! Har du spurt ham hva han mente med det?

 

Hvordan overse en slik kommentar? Tja.. Noen få kan kanskje klare det, men jeg tror de aller fleste av oss ikke hadde klart det om vi prøvde.. Klart det sårer å høre noe slik!

 

Synes du skal spørre ham hva han mente, og si at det såret.

 

Og jeg tipper at når han ser din lille skatt, så blir han helt betatt!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke han blir betatt nei, han er bare sånn, har ikke fast jobb nå, er vel derfor han sa det.. men drøyt uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke han blir betatt? Huff, skjønner det må være trist for deg! Var drøyt sagt, ja. Er jo lille skatten din han prater om! Kanskje du kan prate med ham så han forstår at det han sa sårer..? Håper uansett at han våkner opp og skjønner at du har verdens nydeligste skatt i magen. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi fortalte det til familien, var ikke min far der(har lite kontakt). han var senere i et familieselskap, og trykket utav seg at "off nei enda et barnebarn. nå var det nok. det ble jo så dyrt!!!"... dette er mitt første barn, sårbar og hormonell var jeg da, og dette sitter i, selv nå mange mnd etter.

 

jeg har valgt å kutte ut kontakten med min far pga. hendelser i barndommen, og jeg kommer kun til å sende en sms når babyen er født så vi får sagt det selv og ikke halve byen:p men jeg ønsker ingen kontakt utenom det, og når han trykker utav seg slike ting i tillegg så kan han bare ha det så godt...

 

jeg hadde nok sagt noe hadde jeg vært deg, eller trukket meg litt unna. jeg sa til min far at det ikke er noen som tvinger han til å ha kontakt, han kan godt slippe å se barnebarnet sitt hvis alt handler om penger..ingen i min familie er "rik" eller krever gaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...