Gå til innhold

Hvordan klarer å overse en en kommende bestefar som ikke ønsker att jeg skal få en til ?

Anbefalte innlegg

pappa sa til meg att han ikke ville jeg skulle ta vare på ungen.

er ikke dette litt i drøyeste laget?

merker jeg sliter med å glemme det han sa.

lillebroren min skal også bli forelder å der sa pappa ingen ting negativt.

flere som har opplevd dette?

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager kom han med en slik kommentar??? Er du gravid og han vil at du skal ta abort, eller ønsker han ikke at du skal få flere barn.

Uansett, så er jo dette faren din og ikke mannen din. Hva faren din ønsker har jo ingen ting med hvor mange barn du ønsker å gjøre.

Synes dette var kjempe rart og sårende!

Faren min var likedann med nr. 1. Fikk høre negative og nedlatende kommentarer nesten helt frem til termin. "Sånn går det når man ikke er smart nok til å beskytte seg", "dette tror jeg ikke du kommer til å klare", "dumt gjort av deg, trodde du var smartere enn som så" osv... Når jeg fortalte han at jeg var gravid, sa han bare "nei fy faen" og ble kjempeskuffa.

Jeg klarte å heve meg over det, selv om jeg ble kjempe lei meg. Til slutt sa jeg at hvis han ikke hadde noe bedre å si, kunne han bare holde seg langt unna meg og den kommende babyen. Og at hvis han fortsatt ikke klarte å ta seg sammen, så ville jeg ikke se han igjen.

Han rygget litt unna når sønnen min kom til verden og han ble litt bedre. Nå som jeg er gravid med nr. 2, har jeg ikke ført et eneste negativt ord. Jeg gjorde det krystallklart første gangen, hva jeg mente. Håper virkelig faren din tar seg sammen... Jeg skjønner det så godt, hvor sårende det må være for deg.

Den var vel litt i droeste laget ja, den kommentaren fra faren din. (mener jeg)

Kan hende det er best at du holder deg med venner og famile som du kjenner stotter deg. Ting forandre seg ofte naar barnet forst er kommet.

Lykke til :)

ja er kjempe drøyt å snakker ikke mye med han, når jeg fikk første barnet mina så sa han att han var for ung til å bli bestefar.. så har skjedd før det her, er nok fordi j ikke har jobb nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...