Gå til innhold

Ville dere takket ja til fast 50% vikariat med 123,- timen, eller satset på løse vikartimer med 205,- i lønn?

Anbefalte innlegg

Noen uker kan jeg jobbe 70-80% på løse timer, andre uker bare en dag eller ingen dager.

Dette er bare for en kort periode, men jeg er i tvil. De 50%ene er som miljølærer, hvor jeg jobber 4 korte dager, og begynner gjerne klokka 11. På en skole jeg ikke er kjent på, og jeg har sjelden pause sammen med andre voksne, og omgås bare spesialelever i selve skoletiden, + SFO.

Løse timer er som lærervikar, hvor jeg kun jobber i skoletiden. Hender jeg tar noen løse miljølærertimer der også, om det trengs. Er godt kjent der da jeg har vært der i flere år, og jeg kjenner alle både voksne og barn. Ikke trenger jeg jobbe hver dag heller, kan si nei om jeg skal noe en dag ( ytterst sjelden jeg sier nei da, kun om jeg eller ungene skal til lege el.)

Er alenemor, og klarer meg greit økonomisk.

Hva ville dere valgt?

Fortsetter under...

Jeg kan kun ta vikartimer den ene dagen i uka jeg har fri. Er en lærer syk kan jeg ikke si at jeg kan komme og ta de 2 første timene før jeg må videre på neste jobb...

Jeg har takket ja til vikariatet frem til påske, men er i tvil om jeg vil fortsette etterpå (mest sannsynlig blir vikariatet forlenget). Men de tar det omtrent som en selvfølge at jeg skal fortsette, og sa bare : det er best for deg å ha noe fast å forholde deg til.

Heller mot å takke nei jeg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...