Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 finnes det eller? eller jeg vet det gjør det, men finner ingen plass, har 2 små barn å vil ha en på hvert soverom å en nede hos oss.. hvor får jeg kjøpt det da ? noen som vet det
trollemor86 Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=152325285 Denne kan også brukes til to barn! Har den selv til gutten min og har vært ganske fornøyd med den! Eneste jeg kan si, er at om du bor i tettbygget strøk så tar den inn en del rare signaler.. Det opplever vertfall vi om vi har den med andre steder. Her hjemme med lengre avstander mellom ting så får vi bare en sjelden gang inn noen signaler fra båter som går forbi!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Har samme som smula, veldig fornøyd:)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 hehe.. er den kun den Doro BM 35+1 som har 2 motakere? for den viste jeg hadde, har den enkle fra denne, og den er grei, men er så mange ulyder i den, så kunne egentli tenkt meg en annen.. men men. da blir det vel denne da den er jo ikke så dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå