Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kommet over denne siden og syntes dette virket spennende :D

Har termin 18.04.11, min fødselsdato er 141178. Lurer på når jeg kan vente at mini`en kommer. Hadde ingen forvarsel med førstemann før det bare plutselig satte i gang med vannavgang 10 dager før termin, lurer på om det vil skje like brått og før med tulla denne gangen. Føler meg som en tikkende bombe, hehe.

Trengs det noe mer info?

Fortsetter under...

seff kan iallefall eg se på deg :)

Du kommer til å få før tien denne gangen også, men ikke like brått som sist..

Murringer noen timer vil du ha får opp at vannet går på sykehuset, men når det først er gått kommer alt annet også på løpende bånd :)

Hadde du haste fødsel sist?

Så grei du er som tar deg tid til å svare meg! Også så raskt :D

Forrige gang startet det med at slimpropp og vann gikk samtidig (uten noe som helst forvarsel) så kom riene etter 5 min. Men jaggu drøyde det ut, holdt på i nesten 2 døgn. Så håper det går litt raskere denne gangen.

Ble glad for å høre at det ikke vil starte helt uten forvarsel denne gangen, er nesten redd for å gå på butikken osv nå i tilfelle vannet plutselig skulle gå :D

Hehe, nei det var vel langt i fra det :) gikk super raskt og fint frem til 8-9 cm men da stoppet det opp gitt.. Jaja, så lenge det går bra til slutt så er det utrolig hva vi klarer :D

Nå skal jeg ikke pushe det her og spør ikke om dato, men før tiden snakker vi om flere dager før eller bare dagen før? hehe

Annonse

10 april høres ut som en fin dag! :D Tror jeg går for den, hehe. Har en følelse på at det ikke er så lenge til selv også..

Lille gutten min ble 2 år 09 mars så da er de nesten jevngammel da. En herlig alder ikke sant? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...