Gå til innhold

Noen som har erfaring med Carena Easy?


MღM

Anbefalte innlegg

lurer på å kjøpe en slik vogn - trenger ei letter vogn når vi skal reise bort og forsåvidt noe enklere å dra med seg til byen. Har fått anbefalt denne av ei venninne, men tenkte å høre flere erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit at den kan legges ned i ryggen osv, men herregud som den knirker!! Ofte når jeg er i byen hører jeg knirking, og da kan jeg snu meg og se Carena Easy, hehe. Jeg sluttet å bruke min, selv om jeg smurte og smurte knirket hjulene noe helt ekstremt.

 

Så de hadde en grei på Obs nå, Friends, kanskje den er bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vår i to år og den er super som reisetrille eller kjøpesentertrille. Ja, den knirket etter kort tid i bruk, men vi smurte hjulene og siden har den vært knirkefri i to år så jeg ville ikke latt en slik bagatell være utslagsgivende.

Den har full liggestilling, god kalesje og stort pluss at den har stor handlekurv som er lett tilgjengelig. Det er gjerne mye som skal med ut når man er på ferie og når man shopper er det deilig å ha et sted å gjøre av ting, selv om de er litt store. Koppholderen liker vi også, savner den faktisk når vi bruker andre vogner.

Det er en billig trille og den gir ingen luksusfølelse, men den er lett og praktisk (var veldig glad for det da vi f.eks. var i Praha og oppdaget at de fleste T-banestasjoner ikke har heis og måtte bære den opp trappene) og som sagt helt perfekt når man skal på ferie eller for å ha i bilen (den er lett å legge sammen og tar liten plass sammenlagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å høre forskjellige erfaringer :) Jeg er ikke ute etter noe luksustrille, he he. Det er til det bruket du beskriver. En trille som vi lett slenger i bilen, som har god plass med tanke på shopping eller reise. Litt av poenget for oss er at vi trenger en ekstra reisetrille med liggestilling som ikke er veldig dyr. Spesielt med tanke på sommer. Er så lei av å løfte den tunge vogna inn og ut av bilen og siden vi ikke har så veldig stor plass i bilen og av og til har med hund, så hadde det vært greit med noe som tar mindre plass.

Men hvis det er noen som kan anbefale andre vogner i samme prisklasse, så kom med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Lemonia- prisen tatt i betraktning er det en super trille, og jeg digger den store handlekurven under! Bruker den daglig til/ fra barnehagen, og den går som ei klokke den! Så siden jeg kjøpte den for 500 kr pent brukt via finn, vil jeg absolutt si at den var verdt pengene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda den er grei den. Veldig lett sånn vektmessig, og lett å legge sammen og legge i bilen. Fikk til og med plass inni svigermors baggasjerom, som er en bitteliten citrôen.

Det som irriterer meg litt er at den svinger hele tiden til en av sidene. Så jeg må holde så veldig på vogna for å holde den nogenlunde rett.

Og kalesjen er litt kort sånn at tusta får sol i ansiktet når hun ligger i vogna. Så da må vi enten henge noe over midlertidig eller snu vogna bort fra sola. Men der kan man jo kjøpe en UV skjerm til feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna mi knirker ikke :o)

Jeg synes den er kjempe grei. Så utrolig lett å bare slenge inn i bilen.

Så har den gode svinghjul, koppholder og bra bagasje"rom" under vogna :) Topp for mitt bruk såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt rundt på nett og kom over denne: 4me fusion - den er litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt, men noen som har erfaring med denne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket litt rundt på nett og kom over denne: 4me fusion - den er litt dyrere enn hva jeg hadde tenkt, men noen som har erfaring med den?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...