Gå til innhold

Hvor går grensa mellom fin høyde og for høy for jenter da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Når tipper det over fra flott og høy til flaggstang?

 

Hilsen ei lang jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp. takket nei til hormonbehandling som barn, de snakket om 2 cm forskjell på høyden.

 

var over 180 da jeg gikk ut av barneskolen, er redd jeg kanskje vokser litt enda. det var først da de vurderte om jeg skulle få den behandlingen, så tok heller de ekstra cm enn alle bivirkningene jeg kunne få på hormonbehandlingen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syned du det passer deg å være spydig her??? Tipper hun som er 193 har fått nok kommentarer på høyden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og synes det er i høyeste laget. Elsker høye sko og da blir jeg jo lett 185....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får dessverre ikke til å laste opp her, men det ligger ute på facebook, skybyen og wazzup vet jeg. da i haloween kostyme.

 

ha prøvd å last opp her inne, men sia klikka. har små problemer med sia.

 

bare send et brev så kan jeg lete opp en link og sende til deg :)

 

 

 

det er ikke så ille og være høg, bare tungt og dyrt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last opp her, så kan du gi linken; http://bildr.no/

 

Ikke for å være spydig... Det er bare et så sjeldent syn at jeg blir nysgjerrig! Stakkars fordi det må være slitsomt å finne klær og sko som passer... Håper du ikke bli lei deg.

 

Hvilken skostørrelse bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jenta er stolt over høyden sin og går med fin holdning er høye jenter flott. De som har dårlig holdning ville stort sett sett bedre ut om de var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185 cm er høyt/for høyt? synes jeg. Selv er jeg 179 cm og ville ikke vært en centimeter kortere;) Det er helt perfekt høyde for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får mange som sier: stakars deg osv hehe så blir ikke fornærmet nei :)

 

bruker fra 44-46 avhengig av produsent og om det er herre, dame eller unisex

 

ha blitt tatt for å være mann en gang, da vurderte jeg om jeg skulle kanskje bli fornærmet hehe

 

skal prøv å legge det ut der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare unormalt høyt for en jente... Drit i de som kaller deg mann! Det er jo bare teit... Du er vel ikke så maskulin kan jeg tenke meg!

 

Oi, store sko... Men det passer jo til høyden din.

 

Prøv det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg gikk på barneskolen sammen med har blitt over 1.90 høy, hun har funnet en mann som er ca 2 meter og sammen har de tre barn som er mye høyere enn sine jevnaldrede. Må jo si at det er litt av et syn når den familien kommer gående, men det er ikke stygt.

 

Jeg ville ikke selv vært høyere enn 1.80 om jeg fikk velge, blir vanskelig med klær og sko. Men jeg synes det er litt kult å være "flaggstang" også jeg da, det er ikke en stygg måte å skille seg ut på, men egentlig ganske stilig.

 

Er selv 174 cm og føler meg ikke høy i det hele tatt, ser på meg selv som helt normal, selv på høye sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bildr.no/view/858263

 

det er vel det beste bilde jeg har funnet, fra i fjor og det er lillesøsteren min ved siden av meg (12 år og normal i vekst).

 

haloween bildet mitt har jeg høye hæler på skoene mine, så er over 2 meter på det hehe.

 

bryr meg ikke så mye om kommentarer om høyden lenger, folk ser sjeldent kvinner på min høyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må legge inn linken på nytt. Gå inn på selve bildet (etter at du har lastet det opp, og gi linken der). Si også hva nummerkoden bak bildet er, da er det enklest å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt poeng :)

 

men veldig høge jenter får lettere holdning der de bøyer ryggen. *sliter med det problemet selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at du så så høy ut oppognedoghitogdit... Og i hvert fall ikke som en mann! Tulling som sa det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...