Gå til innhold

Hva er d som får "voksne" mennesker til å mobbe/henge ut andre mennesker til de grader her på Anonymforum?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har dere d behovet for å slenge så mye med leppa om f.eks Kvarsvik el andre toppbloggere??

Jeg blir egentlig bare helt sjokkert over at mødre kan være så ondskapsfulle og ekle! D er ikke rart d er krig her i verden, for å si d sånn!

Huff, håper dere lærer barna deres andre manerer og verdier!

 

Blir så provosert av sånn tragisk dritt.

Får d dere til å føle dere bedre egentlig? Har dere d så ræva selv at d gir et lite boost å rakke ned på andre?

 

Er så glad for at hun hever seg over dere!

Stå på :)

 

Hilsen fast leser og støttende med-mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del blir fascinert over folks trang til å mene noe om absolutt alt. Hvorfor skulle man MENE noe om en blogg, spesielt en rosablogg..! Ei her inne skrev at hun hadde sendt mail til en eller annen blogger med 'konstruktiv kritikk'. Hvorfor i all verden skulle man gjøre det?

Som sagt; fascinert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med at det burde komme en liker knapp :) hehe..

jeg synes også det er helt utrolig at folk får seg til å si slike ting. men jeg tenker at ettersom de er anonyme så braser de frem med alt de tenker og føler ang tema det måtte gjelde. det er ikke lett å snakke om hvordan man har det her inne, fordi vertfall jeg er noen ganger redd for responsen jeg får tilbake.

 

jeg synes heller vi skulle være mer støttende til hverandre. komme med råd og tips som vil hjelpe andre i en gitt situasjon. ikke mobbe, hetse og trykke andre lenger ned. det er vel egentli derfor man har dette forumet også mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner det virkelig heller ikke!!

 

Hva er det som får mennesker til å gidde å bruke tia si på å sitte å kommentere dritt??

 

Hva???

 

Det er så uforståelig. Er det lav selvfølelse? Misunnelse, eller hva? Uansett hva det er så er det like uforståelig for meg at det er mulig å bruke av tia si på dette.

 

Jeg er veldig engasjert i nettmobbing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til noen god litteratur om emnet..?

 

(Mobbing.. Mobbing i forum/sosiale medier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...