Gå til innhold

little people, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jentene mine har bussen, bondegård,huset og sjørøverskipet pluss endel småbiler og annet. Vi har i tilegg hatt flere av de store tinga som vi nå har gitt til barnehagen. De fikk det i 1 og 2 års gaver og leker fortsatt masse med det nå når de blir 3 og 4.

og i barnehagen er det like populært blant 5 åringene som 1 åringene.

Jeg liker disse lekene fordi de er trygge og har veldig god kvalitet. masse av det vi har og har hatt ble kjøpt brukt. Brukt i flere år før kjøpte de og brukt i mange år av mine (som alltid har lekt masse med de) og de er like fine til å gi videre når de nå vokser fra det.

Annonse

hehehe det er jo egentlig dverger da;) jeg søkte på google og da kom det opp masse dverger:P men så flott at de fleste har god erfaring med disse lekene, blir nok et hus på jenta vår imorgen da;)noen som vet sånn ca. pris på husene 4-500 kr?

Det er nettopp det som er så fint med disse lekene - helt trygge også for de minste barna, fordi det ikke er noen små deler i det hele tatt. Da vi hadde baby/etåring og ei større jente, lekte begge med de. Babyen var mest opptatt av å ha de i munnen, og få de til å lage lyd eller blinke, mens den største lekte rolleleker med dem. Geniale leker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...