Gå til innhold

little people, erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte jentavår en skolebuss med figurer og musikk fra fisher price little people....hun bare elsker den!Vurderer å kjøpe henne et hus også...er dette noe de kan leke med i flere år eller blir det for barnslig om 1 år?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi var aldri imponert av LP. Har kjøpt hus, slott og en del annet men hun bryr seg ikke.

 

Noen leker med det lenge dersom de først liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi buss,båt,hus og er super fornøyd...hun har periodevis "dilla" på disse tingene..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt lekt mye med. Har både buss, bil, fly, slott, hus og bondegård. Solide, fine leker som aldri går i stykker! Vår sjuåring leker fortsatt med det av og til. Ble daglig brukt fram til hun var 5-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra:) hvordan er de husene egentlig?har ikke ett ordentlig på dem, er det ting barnet kan få i munnen?:S står vell fra 1-4 år eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentene mine har bussen, bondegård,huset og sjørøverskipet pluss endel småbiler og annet. Vi har i tilegg hatt flere av de store tinga som vi nå har gitt til barnehagen. De fikk det i 1 og 2 års gaver og leker fortsatt masse med det nå når de blir 3 og 4.

og i barnehagen er det like populært blant 5 åringene som 1 åringene.

 

Jeg liker disse lekene fordi de er trygge og har veldig god kvalitet. masse av det vi har og har hatt ble kjøpt brukt. Brukt i flere år før kjøpte de og brukt i mange år av mine (som alltid har lekt masse med de) og de er like fine til å gi videre når de nå vokser fra det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, og jeg som måtte gå inn og lese dette innlegget for jeg var nysgjerrig på hva slags erfaringer folk hadde med dverger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe det er jo egentlig dverger da;) jeg søkte på google og da kom det opp masse dverger:P men så flott at de fleste har god erfaring med disse lekene, blir nok et hus på jenta vår imorgen da;)noen som vet sånn ca. pris på husene 4-500 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Extra Leker i nærheten er husene rimlige der. Flere hundrelapper billigere enn Brio som er på pristoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det som er så fint med disse lekene - helt trygge også for de minste barna, fordi det ikke er noen små deler i det hele tatt. Da vi hadde baby/etåring og ei større jente, lekte begge med de. Babyen var mest opptatt av å ha de i munnen, og få de til å lage lyd eller blinke, mens den største lekte rolleleker med dem. Geniale leker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...