Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 #101 Skrevet 7. mai 2011 Takker for svar ! Jeg begynner miste litt troen på at jeg er gravid, HADDE det ikke vært for de hersens skyggene! Som jeg ALDRI før har fått opp (har vært gravid 3 ganger/ mistet to av de), og tatt uttalige tester siste årene.. Så rart !! Off, men vi får se og prøve teste igjen om noen dager om ikke TR dukker opp i mellomtiden!! HÅPER IKKE ! Har jo alle symtomer, kjenner det liksom SÅ godt i puppene, ikke den ømme følelsen, men den intense "brennende" følelsen! Så vi får se !! Kanskje vi møtes igjen i neste PP
Nettie+jentungen Skrevet 7. mai 2011 #102 Skrevet 7. mai 2011 MammaMia. 1+1= ? Jeg tror du er gravid, vent noen dager nå, så tar du en ny digital test, hcg skal jo fordoble seg på to-tre dager Arwen81: Har hatt akkuart samme som deg! Ømme bryster, mensenmurringer (kun en dag), oppblåst, men har også vært skikkelig kvalm i går og i dag.. Syklusene mine har vært ganske ustabile, men jeg er nesten 100% sikker på at jeg hadde el for 2 uker siden, hadde skikkelig smerter og elslim.
Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 #103 Skrevet 7. mai 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/594509/offset/1 Sjekk om linken virker ? Prøvde legge ut to bilder !! Bilde av disse strekene !
Arwen81 Skrevet 7. mai 2011 #104 Skrevet 7. mai 2011 Epfa: Det blir spennende dager framover da, for oss begge tenker at jeg tester på mandag eller tirsdag dersom ikke tr dukker opp før den tid jeg mener også at jeg hadde EL for to uker siden, og håper selvsagt at spottinga på ca 10 dpo var en festeblødning kanskje... Ikke godt å vite, er veldig åpen for at jeg overtolker signalene fra kroppen min under denne prøvinga jeg krysser likevel fingre for alle oss som venter, og håper på mange, flotte 2012- barn
Mommy Mia Skrevet 7. mai 2011 #105 Skrevet 7. mai 2011 Skal krysse fingrene for dere begge to ) Tror det blir mange fantastiske 2012 barn !
Nettie+jentungen Skrevet 8. mai 2011 #106 Skrevet 8. mai 2011 MammaMia. 1+1=?: Etter tiden min her har jeg lært at en strek er en strek Gleder meg til å høre når du har fått testet på nytt Arwen81: Det blir veldig spennende Tr har enda ikke dukket opp, men tror jeg skal prøve å holde meg til onsdag. Kommer til å slite med å holde meg, men har lest om mange som ikke har fått positiv test før lenge etter ikm. Dumme meg, jeg søker jo opp alt av symptomer osv, noe som får meg til å tro at jeg er gravid, men rett etterpå knuser jeg håper mitt selv. Tør ikke håpe når jeg har blitt så skuffet før Kan nevne at jeg har begynt å kjenne litt ubehag i korsryggen, helt på høyre side. Har problemer med ryggen fra før og pleier å kjenne det i ryggen før tr, men nå kjennes det annerledes ut. Får bare vente å se. Er fortsatt kjempe kvalm, men trykker i meg mat
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 8. mai 2011 #107 Skrevet 8. mai 2011 Hei hei:) jeg har vært på hyttetur i helga så henger litt etter:) jeg har heller ikke får TR enda:) testet negativ på digital på torsdag. Gikk rom for tester men bestillt nye som jeg håper kommer i morgen. Da må jeg teste igjen:) hadde masse muringer i går, la meg med bind for var heeeelt sikker på at tr kom over natten. Men ingen ting skjedde:) så har et lite håp:) blir spennende å se for oss da:)
Mommy Mia Skrevet 8. mai 2011 #108 Skrevet 8. mai 2011 Da tror jeg morgendagen blir en spennende dag for flere her inne Lykke til sier jeg, med fingrene krysset !!
jnmenm Skrevet 8. mai 2011 #110 Skrevet 8. mai 2011 =) nesten bare lyst å sove, våkne uten mensen og teste positivt=) lykke til alle sammen=)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. mai 2011 #111 Skrevet 9. mai 2011 da tør jeg å rope en lite HURAAAAAAA det er jammen med en svaaak strek på billig testen:)) men er ikke helt overbesvisst enda:) dere andre da??
Nettie+jentungen Skrevet 9. mai 2011 #112 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer, igjen Jeg er litt usikker nå, våknet opp kvalm og har vært det ut over dagen egentlig.. Men hadde bittelitt brunt utflod i går kveld og det har fortsatt i dag.. Tester i morgen om jeg ikke har fått tr... Hadde forresten litt murringer i sta, men da jeg reiste meg opp forsvant det..
Arwen81 Skrevet 9. mai 2011 #113 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer masse masse til dere som har testet positivt, var veldig koselig å høre :) jeg har kjøpt tester idag, og tester imorgen tidlig, tenker jeg, om ikke tr dukker opp... Var veldig kvalm igår, og har hatt mensmurringer som har økt i styrke de tre siste dagene, men i ettermiddag opplevde jeg det samme som deg, Epfa, at jeg hadde litt brunlig utflod (i tillegg til veldig stikkende smerter i underlivet) så nå vet jeg jammen ikke helt hva jeg skal tro... Smører meg med tålmodighet en dag til, så får jeg se
Mommy Mia Skrevet 9. mai 2011 #114 Skrevet 9. mai 2011 Jeg krysser fingrene for deg epfa og deg arwen, på at dere kommer etter med positive tester i morgen ))
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. mai 2011 #115 Skrevet 9. mai 2011 takk for det:) lykke masse til med testingen i morgen, krysser fingrene for dere:) sikkelig babyboom i uke 18 jo:))
Arwen81 Skrevet 9. mai 2011 #116 Skrevet 9. mai 2011 Jeg greide ikke vente helt til imorgen tidlig, så jeg testet ikveld, og...... Den var tydelig positiv!!! Jeg er gravid :) Det er nesten litt uvirkelig... jeg er litt bekymra siden jeg hadde litt brunlig utflod idag, men jeg tror bare jeg gleder meg over det fine testresultatet enn så lenge
Nettie+jentungen Skrevet 9. mai 2011 #117 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer!! Har så lyst til å teste jeg og!! har bare en test her nå, så svir av den i morgen.. Håper jeg følger etter dere til 1. trimester og januarklubben!! Må si at du ga meg et lite håp nå, håper den brunlige utfloden min ikke er mensen
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 9. mai 2011 #118 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer alle sammen!! Vi er jo blitt en god gjeng så fikk klaff denne perioden ser det ut til Snakkes videre i Januar klubben!
Nettie+jentungen Skrevet 10. mai 2011 #119 Skrevet 10. mai 2011 Resultatet er......*trommevirvel*... tr kom da jeg våknet i dag.. Er fortsatt veldig kvalm, så har ikke peiling på hva det kan være.. Gikk på do for en stund siden og da var det nesten ikke no på tampongen og kom heller ikke no da jeg satt på do.. Liker ikke at tr tuller med meg, hun kan komme for fullt, så jeg kan begynne å prøve å produsere en baby
Nettie+jentungen Skrevet 10. mai 2011 #120 Skrevet 10. mai 2011 Åj, vanskelig med "å" og "og".. Og sorry for detaljer
Livsnytermamma Skrevet 10. mai 2011 #121 Skrevet 10. mai 2011 Å så gøy for dere som har testet positivt - gratulerer Skulle hatt IKM rundt 7 mai og har testet negativt i dag morges. Har hatt mensensmerter i over en uke og litt brunlig utflod forrige uke. Har mange tegn, men er redd jeg tenker for mye... Men uansett, mensensmertene er der uansett, men mensen kommer ikke.. Når burde jeg teste igjen?
Nettie+jentungen Skrevet 10. mai 2011 #122 Skrevet 10. mai 2011 Kan være el var senere enn du tror? jeg ville nok valgt å vente til torsdag med å teste
Livsnytermamma Skrevet 10. mai 2011 #123 Skrevet 10. mai 2011 Kan godt være.. Jeg bare syns det var så rart at jeg tidlig i forrige uke fikk brunlig utflod et par ganger så gav det seg, mens mensensmertene og stikninger har fortsatt. Har også fått masse blank utflod.. Hmmm.. Så torsdag kanskje?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå