Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett den berømte skyggestreken i dag, ble en tydelig strek etter 30 min. Jeg har aldri sett en skyggestrek før. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Må kjøpe nye tester og teste igjen i morgen tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal aldri se på en test etter at tiden har gått ut. Da kan man fort bli lurt.

Hei forresten!

Hopper inn her! Har IKM dag lørdag 7.mai, men er i min 8pp så jeg forventer å se TR på lørdag uanz. Men men.. tiden vil vise :)

når det gjelder symptomer har jeg absolutt INGEN!! ikke en gang ømme pupper, noe som jeg bestandig bruker å få en uke før, så kanskje :) *etlitehåp*

Skrevet

Nei nå trur jeg nesten ikkje mine egne øyne, men tok en test kl 3 i natt (er så fæl med å springe på do hele natten) og den var positiv... :DD

Var så trøtt at jeg nesten ikkje trudde det side alle testene frem til nå har vært blenda hvite.. er 12 pdo i dag og har nå 3 stk tester forann meg som alle gir meg to flotte streker på. Ikkje de sterkeste strekene men tydelige allikevell.. :)

Skrevet

Gratulerer med baby i magen:))

Skrevet

Gratulerer! Er en liten trøst at du først har fått positivt på 12 dpo. Testet i går, og da var jeg 4-5 dpo, og den var supernegativ. FÅr forhåpentligvis nye tester i morgen, men jeg har allerede begynt å deppe fordi jeg ikke tror det klaffet denne gangen heller. Hvis det stemmer så er vi oppe i 6 pp, og da er det så mange at jeg skal begynne å skrive det bak nicket mitt jeg også :-P

Skrevet

Jeg testa svaaakt positiv i ettermiddag:-)

Skal vente ett par dager før jeg svir av cb digital....

Skrevet

Da har jeg også testet positivt:) Ser ut som om januar blir en skikkelig babyboom-måned. Gratulerer til alle dere andre.

Skrevet

Gratulerer begge to! Håper virkelig resten av oss følger etter asap :-) Kos dere!

Skrevet

Så artig.. Når har du termin? her blir det ca 14. januar..

Skrevet

Jeg har termin 13 januar. Håper virkelig at babyen holder seg der inne helt til termin, min første jente er født 8 januar, på termindato, og min andre jente er født 5 januar litt før termindato.

Blir mye bursdager i januar..

Skrevet

Æsj... Nå kjenner jeg at tr er på vei. Murrer og driver nedi der :-( Føkk altså! Beklager på forhånd til alle som har prøvd mye lenger enn meg, men jeg er nå lei nå uansett jeg!

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 12.01, men mistenker at jeg kanskje er litt kortere siden jeg bare fikk 1-2 uker på CB ukesindikator.

Skrevet

Gratulerer alle dere med små spirer i magen<3

Her kommer nok mensen snart, hadde litt murringer i går :(

Skrevet

Jeg har enda ikke fått svar på blodprøven om jeg har hatt el eller ikke, men her er det ingen tegn til tanta og fikk negativ g-test igår. Så tviler egentlig på at jeg har hatt el. Da er det på an igjen med ny runde med provera og pergo. Dette her tok jammen meg tid:( Har kun hatt en eneste el siden jeg sluttet på pilla i juli ifjor så kjenner jeg begynner å bli ganske lei nå:( Beklager syting, men måtte bare få det ut.

Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide. Håper jeg kan følge etter neste pp:)

Skrevet

Gratulealle med posetiv test:) drømte noe helt villt i natt om at jeg tok g.test og den var posetiv , så tok test på morgenen i dag, og der fikk jeg "ikke gravid" ble så skuffet, siden jeg var sååå sikker på at det hadde klaffet. Felte en tåre eller to da. Men men, er jo forsatt 3 dager til ikm så alt håp er jo ikke ute. Tom for tester er jeg også.

Skrevet

Jeg synes det er greit at man "syter" litt jeg! Selvfølgelig blir man skuffet! Da mannen min strøk meg over håret i morges da nok en test ble negativ så brast det nesten for meg også. Går altså inn i 6. pp nå, og nå skal jeg bestille kosttilskudd! Wild Yam, here I come!

Skrevet

Ja, og mensen kom en halv time etter negativ test :-P

Skrevet

Ja blir litt frustrert når man er SÅ sikker på at det har klaffet. Men da er det bare gå i ny pp med nytt mot:) kjenner ikke noe tegn til TR enda men den kommer nok i løpet av helga:) gøy at så mange har blit gravide da:) kanskje vi snakkes i neste skravletråd:)

Skrevet

Da fikk jeg bekreftet at jeg ikke har hatt el, så jeg takker for meg på denne skravletråden og begynner på en ny runde med provera og trippel pergokur. Håper det er det som skal til for at jeg skal få el. Kanskje jeg møter noen av dere i neste skravletråd.

Uansett lykke til til dere alle sammen.

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting, trodde virkelig at denne pp gikk i dass.. Har ikke fått mensen enda, men har likevel ikke hatt en følelse av at det har gått bra. I dag startet jeg med å bli kvalm i senga, sto opp og det gikk bra, helt til jeg kom meg i dusjen. Måtte sette meg på huk fordi jeg var så kvalm, holdte på å kaste opp.. Etter det har kvalmen vært i bølger i hele dag.. Kjenner jeg er sulten, men så fort jeg begynner å spise blir jeg kvalm.. Håper ikke kroppen tuller med meg nå.. Har også hatt litt halsbrann.. Ikm i morgen, så skal teste da.. Testet tirsdag, men den var negativ..

Skrevet

så spennende da epfa:)

ikke så mange igjen her enda:) men jeg har ikke fått TR enda, litt murringer. gikk tom for tester i går så har bestillt meg nye, regner med de kommer i posten til mandag:) har ikm på søndag. testet på torsdag var da negativ. Oppdater når du har testet da:) spennende:)

ha en fin kveld videre

Skrevet

Har testet, ble negativ.. Er fortsatt kvalm og tr har enda ikke kommet.. Var innstilt på at jeg ikke var gravid, men nå lurer kroppen meg.. Håper ihvertfall tr kommer snart, vil bli ferdig :)

Skrevet

Dere som tester og får negativt, vil det si HELT blendahvite tester?

Fra onsdag av har jeg fått skygger på testene, som har blitt sterkere! Igår midt på dag ble clearblue til et svakt pluss tegn! Blå å like tykk som kontrollstreken!

Men idag negativ digital test :/ Så skjønner ingenting!

Har aldri før fått skyggestreket, uten at det har vært positivt til slutt..

Men ville tro den digitale ville lyse gravid om det var riktig, selvom det er 1-2 dager igjen til IKM!

Kjekt at det har klaffet for noen her inne:D Glad på alles vegne !!

Å lykke til i neste PP til den det ikke klaffet med!

:)

Skrevet

Jeg har fått helt blendahvite tester.. Mener å ha lest et sted at den digitale ikke er like sensitiv som de andre.. Du er nok gravid :)

Skrevet

Hmmmm, var så sikker tidligere i uka på at tr var på vei, og begynte også med spotting på onsdag (slik som jeg pleier før tr), men spottinga stoppet med en gang, og ingen tegn til mer foreløpig... Har hatt ømme bryster i ca en uke (øm over hele, og liksom litt spente eller noe), har også hatt mensmurringer siden onsdag tror jeg, og følt meg oppblåst, og (dessverre for kjæresten), hatt humørsvingninger som ikke er sanne ;) men alt dette er jo symptomer som kan bety at tr er like rundt hjørnet, og jeg har hatt sykluser på opptil 35 dager før (dette er dag 32), så jeg får bare vente og se... Men håper jo litt at jeg er gravid, enn så lenge da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...