<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 28. april 2011 #51 Skrevet 28. april 2011 Så spennende da med positive tester allerede ) Jeg er litt nybegynner her inne og lurer litt på en ting. Det star dpo, som er dager på overtid. Men jeg lurer litt på overtid fra hva? Den dagen du er desidert mest fruktbar? Håper noen kan svare meg så jeg slipper å lure mer... Hehe
Mommy Mia Skrevet 28. april 2011 #52 Skrevet 28. april 2011 Jeg hadde positiv EL test søndag 24 april. Så da melder jeg meg inn her ! Regner med jeg får positvit eller negativt svar innen uke 18 er over. Allerede begynt bli rar i kroppen, så får se!! Er skikkelig spent, og håper det går bra denne gangen. Ønsker alle andre her inne lykke til også !!
Gjest Skrevet 29. april 2011 #53 Skrevet 29. april 2011 dpo er dager etter eggløsning (days past ovulation). Dvs at "normalt" har vi eggløsning 14 dager før første mens dag, som vil med andre ord si at 14 pdo er den dagen du skulle fått mens. ca.. Testa i dag eg og, aner ikkje koffor, er bare 7dpo og liten sansynlighet for noe at det skulle vise... men klarte ikkje la være. Det er de billigtestene sinn feil!! hehe
Arwen81 Skrevet 29. april 2011 #54 Skrevet 29. april 2011 Ville egentlig bare ønske alle her inne god helg Kjenner at jeg må vende oppmerksomheten litt ut mot verden snart, for jeg går mest bare og "lytter" til signaler fra kroppen, og siden jeg bare er 6 DPO, så er det virkelig ikke mange pålitelige signaler å fange opp hittil Har kanskje ikke mest tro på at det har klaffet, da jeg har vært lite sammen med kjæresten denne måneden, og syklusen mn er litt ustabil... men jeg drømmer at jeg er gravid natt etter natt, så det er kanskje et godt tegn da God helg, til alle dere, i alle fall krysser fingre og tær for mange positive resultater neste uke
Gjest Skrevet 29. april 2011 #55 Skrevet 29. april 2011 mandag 2. Mai ---------------------------- Klar for 3?, 1pp Glaimagen 1pp Tirsdag 3. Mai ---------------------------- Happysmurf 3pp TrultemorMed2Småtrulter+2012? 1.pp Tupsi 2.pp etter sa Onsdag 4. Mai ---------------------------- Snurf 6pp Torsdag 5.Mai ---------------------------- Fredag 6. Mai --------------------------- lillepromille, 1PP Lørdag 7. Mai --------------------------- Epfa Jenny_J 3PP Søndag 8. Mai --------------------------- lilleprinsesse+lillebaby12? Kjekt å ha denne med synes eg... kjekt å se hvordan det går med alle Kan jo bare skrive gravid bak de som har vært så heldig å få svar allerede... Håper helgå går fort!
Glaimagen Skrevet 30. april 2011 #56 Skrevet 30. april 2011 Hurra!! Svak positiv i dag!! )) men tørr ikke skrive meg på lista før jeg har testa meg på mandag og fått en sterk rosa strek!! Lykke til alle dere andre, håper på mange sterke rosa streker neste uke!!!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. april 2011 #57 Skrevet 30. april 2011 Tårer heller ikkje og skrive meg på denne lista før 3 mai IKM. Men er 11 dpo og testene blir sterkere for kvar dag. Spire klor deg fast og håper det kommer fleire med posetive tester.
ღMaritpusenღ Skrevet 30. april 2011 #58 Skrevet 30. april 2011 Ser at nå trenger jeg litt forklaringshjelp fra dere erfarne BIM-damer.. Har fått med meg forkortelsene om at IKM er ikke kommende mens og at DPO er dager på overtid. Men når snurf skriver 11 dpo og ikm 3 mai falt jeg av lasset. For jeg trodde dager på overtid var overtid i forbindelse med at mensen ikke hadde kommet? Men er det dager etter EL? Og hva tester dere med når dere har sånn kontroll allerede nå om sterkere og sterkere tester? Vises det så tidlig på graviditetstestene?
Nettie+jentungen Skrevet 30. april 2011 #59 Skrevet 30. april 2011 Maritpusen: dpo er dagene etter eggløsning. eks: eggløsning 20 april, da er 21. april 1 dpo De har testet med graviditetstester, ettersom hcg stiger i kroppen blir testene sterkere.. Når kroppen skiller ut hcg i urinen er individuelt, noen skiller ut tidlig, mens andre kan gå flere dager/uker før det er store nok mengder til at man kan teste positivt
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 30. april 2011 #60 Skrevet 30. april 2011 Du har forstått riktig betydning av forkortelsene Og DPO er antallet dager du er over eggløsning. Eksempelet ditt viser en som har hatt eggløsning for 11 dager siden, og som venter mensen 3.mai -men som selvfølgelig håper at den ikke dukket opp Jeg har også IKM 3.mai, og forstår heller ikke at noen her har testet positivt i noen dager allerede.. Men det er såå individuelt hvor fort hcg-nivået stiger og slåt ut på en test. Jeg kan iaf si at da jeg var gravid med forrigemann tok jeg første test 4 dager før IKM, og den testen ble knallpositiv med en gang. Så om jeg hadde testet et par dager før, ville den sikkert også vært positiv. Da testet jeg med en apotek-test -enten clear blue eller quick respons, husker ikke helt. Den gangen hadde jeg mange klare symptomer på graviditet flere dager før jeg testet, det var de som var grunnen til at jeg testet. Jeg fikk 10 billigtester i posten i går, og var så dum og utålmodig at jeg tok en test samme ettrmiddagen. Den var selvsagt negativ... Jeg kan ikke si jeg har veldig mange klare symptomer på graviditet så langt, så de få jeg liksom kjenner kan jo for alt jeg vet bar evære ting jeg innbiller meg Tenkte i går da testen var tatt at nå måtte jeg klare å vente noen dager med å teste igjen. Det holdt ikke lenge, hehe, for jeg tok en test med morgenurin i dag tidlig. På den så det faktisk ut som at det ble en svak strek, men jeg er ikke overbevist, det må en tydeligere strek til for at jeg skal bli det Så målet nå er egentlig å IKKE teste i morgen tidlig, men heller vente til mandag morgen.Skulle jeg være gravid, så er det større sannsynlighet for at streken er sterkere da... Så vi får se om jeg klarer å la være i mårra Så jeg lever i spenning her! Hehe... Når har du ikm? Merker du noen mulige symptomer ennå?
ღMaritpusenღ Skrevet 1. mai 2011 #61 Skrevet 1. mai 2011 Okei - da henger jeg med. Jeg har (hadde) antatt IKM i løpet av neste uke en gang (og ja, plenty med symptomer, hehe), men tanta kom på besøk i dag. :/ Så da starter vi "offisielt" prøvinga for fullt fra og med denne perioden! Har hamstret inn billigtester jeg og - både ELtester og graviditetstester. Krysser fingrene for at det blir siste menstruasjon på en god stund dette her! Lykke til med ny testing da - krysser fingre for spire hos deg trultemor!
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 1. mai 2011 #62 Skrevet 1. mai 2011 Da ser det ut til at det ikke gikk for oss denne gangen! har ikm ca. 3. mai, men har i hele dag hatt mensmurringer. Tok en test i går som var soleklar negativ ( Nå blir det bare å vente på tanta og forsøke på ny pp. Lykke til alle sammen )
Nettie+jentungen Skrevet 2. mai 2011 #63 Skrevet 2. mai 2011 Symptomer: Ømme pupper, men dette har egentlig blitt et tegn på at mensen kommer etter at jeg sluttet på pilla.. Kvalm, hmm, er vel egentlig en stund siden jeg har spist. Tisset ganske mange ganger i går kveld, pleier å tisse rundt 4 ganger, så det var nytt. Likevel har det roet seg ned i dag Har vel egentlig liten tro på at jeg er gravid, venter bare på tr..
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. mai 2011 #64 Skrevet 2. mai 2011 Tror jeg tårer og erklære meg gravid. Testene er sterke streker på så har IKM 3 mai. Har symptomer tisser ofte, ømme pupper, små kvalm og OPPBLÅST som BALONG. Takker for CBFM som hjelpte meg denne mnd. Hadde troen siden streken på testpinnene var så sterke. Så i dag har min elste sønn bursdag (23år) og må vel lage maten som han har bestilt ) Håper på fleire posetive tester jenter.
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 2. mai 2011 #65 Skrevet 2. mai 2011 graturer så mye med posetive tester, så gøy!! håper jeg dilter etter snart, har IKM på søndag og det er jo en stund til, sydd i hele natt og følt meg sikkelig klein hver dag, så kanskje er det et frø
Underveis --> Skrevet 2. mai 2011 #67 Skrevet 2. mai 2011 Spennende at flere har fått positive tester! Gratulerer så mye! Selv er jeg kvalm fortsatt og har vært det siden el. Begynner å lure på om det er stress eller noe annet som gjør det. Fader meg utrolig plagsomt! Er 5 dager til ikm, så kunne vel lurt til meg en tidlig test, men har bare 1 test liggende. Vet ikke om jeg tør å teste i morgen heller :-P Har ikke spesielt mye utflod, noe som var det som var annerledes ved forrige graviditet. Ingen andre symptomer.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 2. mai 2011 #68 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er graviiiid! IKM 3.mai (i mårra) og testet positivt nå i ettermiddag Håper vi blir enda flere med IKM i uke 18 som kan juble over spire innen uka er over Lykke til alle sammen, og gratulerer så mye til dere andre som allerede har fått positiv test
Arwen81 Skrevet 2. mai 2011 #69 Skrevet 2. mai 2011 Gratulere så masse til alle som har testet positivt, er så glad på deres vegne selv venter jeg, men tror TR er like rundt hjørnet, synes jeg kjenner det på mensmurringer og vonde pupper, som er sikre tegn på det hos meg... Krysser fingre for at når tiden er inne, så vil også jeg få en liten hjerteknuser og gleder meg enn så lenge på vegne av dere som bærer på en liten spire allerede
Underveis --> Skrevet 3. mai 2011 #70 Skrevet 3. mai 2011 Klarte ikke å dy meg, og tok en CB-test i nå og den var blendahvit :-( Har ikm på lørdag, så kan enda være litt tidlig, men jeg forventet faktisk å se et lite kryss dersom jeg skulle vært gravid. Filler'n altså! Dårlig gjort at jeg går rundt og er kvalm uten grunn!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 3. mai 2011 #71 Skrevet 3. mai 2011 Hei:) jeag har ikm på søndag og tok også en test i går. Billig test og den var også blendahvit. Håper bare vi produserer sen HCG. Når skal du teste igjen da?
Jenny_J Skrevet 3. mai 2011 #72 Skrevet 3. mai 2011 hei! Jeg har også ikm på lørdag, tok en billig test strimmel i dag tidlig, den var blendahvit. Godt å høre at det er flere som opplevere det samme. Skal bli spennende å se om en av oss snart får et annet resultat. Når bør vi teste igjen?
Happy87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #73 Skrevet 3. mai 2011 Ifølge normal syklus så skal jeg ha ikm imorgen, men tviler på at det blir sånn. Har enda ikke fått prøveresultatene mine så jeg vet ikke engang om jeg har hatt el. Jeg har iallefall ikke hatt de samme el-smertene som den ene gangen jeg klarte å få el selv Uansett så tok jeg en g-test idag og den var veldig negativ. Så da er det vel bare å vente på tr eller begynne på provera for å fremkalle tr for så å begynne på ny runde med pergo. Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt:)
Underveis --> Skrevet 3. mai 2011 #74 Skrevet 3. mai 2011 Ja. faktisk godt å se at det er flere. Jeg må ærlig si at jeg synes det er så j**** rart med symptomene jeg har. Ja, det murrer og slikt, men det gjør det nå støtt og stadig, men jeg har sånn fantastisk ulvehunger, som veksler med kvalme. Har hatt kvalmen siden el og ulvehungeren har kommet de siste dagene. Synes det er blodig urettferdig om jeg skal ha det slik og ikke være gravid ;-) Jeg svei av den eneste testen jeg hadde, så jeg var straks på nettet og bestilte flere. En røys med billigstrimler og to cb'er. Får de uansett ikke før de bør vise positivt om jeg er gravid alikevel. Husker ikke når jeg testet da jeg var gravid med Poden, men tror det var omtrent på ikm.
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 3. mai 2011 #75 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er også sinnsykt sulten,, hehe. Håper du får posetiv test snart da, gjelder å ja is i magen frem til ikm har jeg funnet ut, vist ikke svir jeg av 100 vis av tester på ingen ting. Så denne gangen SKAL jeg vente frem til ikm som er på søndag. Men det er jammen med ikke lett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå