Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde MAX på CBFM og no er det berre til å håpe. Har IKM 3 el 4 mai. Men skal ikkje teste før tiden og svir av ein test den 4 mai dersom Tanta ikkje er kommen.

Håper det blir mangen posetive denna veka da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde EL for ca. 4 dager siden. Har nå mensen lignende smerter...er det mulig å kjenne graviditets smerter så tidlig? eller er det bare jeg som er VELDIG ivrig? :)

Skrevet

Da var det fullt utslag på EL test hos meg. Håper det klaffer i kveld!!!:))

Skrevet

Jeg tror også jeg hører til denne gjengen :) Fikk siste mens 7. april. Siden jeg kun har hatt 1 vanlig mens (altså ikke pillemens) etter jeg slutta på pilla er jeg enda ikke sikker på syklusen min, men hvis jeg skal gå ut i fra (og noe jeg håper på) så skal jeg ha ikm uke 18. Er kjempe spent. Har blitt litt lite kos her i gården den siste tiden pga påska, hyttetur med svigers og en skokk med tantebarn, samt at samboeren min nå er bortreist og jeg har vært hjemme alene siden onsdag.. men håper likevel :)

Skrevet

Som jeg har skrevet litt lengre opp her, så har jeg ikm 3.mai, og hadde (ifølge eggløsningskalkulator på nettet) el rundt 20.april. Regner med at jeg hadde det ca da, for brystvortene var iaf veldig såre :P

Denne måneden har vi vært særdeles aktive må jeg si, hehe... Så og si hver dag og ikke sjeldent har det vært 2 ganger om dagen og... ;P Pga hyttetur med familie ble det to dager før el som ikke det ble noe sengekos på oss, men vi fortsatte da vi hadde hytta for oss selv ;)

Så...vi har iaf gjort en god innsats denne måneden, så da er det ikke det det skal stå på, dersom det viser seg å evt ikke ha klaffet! (håper bare ikke de to dagene "fri" har hatt for mye å si).

Merker det er en stund siden vi var såå aktive, pleier liksom å holde oss til et par ganger i uka eller nesten mindre enn det og i perioder, men nå har det nesten blitt en vane for oss med sengekos hver dag, hehe, så denne prøvingen er jo så langt med på å piffe litt opp i forholdet ;D

Nå gjenstår det bare å vente på at mensen ikke skal komme.... Og frem mot det kommer vel tida til å gå supertreigt, men HÅPER vi har klart det!

Blir spennende å se når uke 18 er overstått hvor mange av oss som kan "flytte over" på 1.trimester! God tålmodighet, damer!

Skrevet

Ja, da er el-uka vår over og jeg kan ikke si sikkert om jeg har hatt el eller ikke. Gikk tom for el-tester på onsdag og vet ikke om jeg har hatt el nå i ettertid. Jeg har kjent mye stikninger i eggstokkene, men ikke like intenst som forrige el og har ikke fått like ømme brystvorter som sist.

Jeg skal ta blodprøve på torsdag for å sjekke om jeg har hatt el eller ikke. Så frem til jeg får svarene derfra så får jeg bare leve i uvisshet.

Krysser fingrene for at alle vi her inne kan gå over til 1.tri om 2uker ;)

Skrevet

Heihei jenter :)

Er ganske sikker på at jeg hadde el denne uka, har ikke testet, men kjenner det stikker godt i høyre side :) Prøvde for første gang å ligge med rompa litt opp, det var siste gang. Fryktelig kjedelig å ligge sånn og tviler også på at det gir større sjans..

Skrevet

Heihei, damer :-) Her er det visst EL i disse dager. Røsker og river i eggstokkene, og slimet renner, hehe. Bare her på bim man kan skrive slike ting... Litt usikker om EL var i går eller i dag, men hiver meg på denne tråden enn så lenge. Kjempespent på om det klaffer denne pp'en - vi har i hvert fall jobba hardt for det :-D

Lykke til alle sammen, gleder meg til å følge dere de neste par ukene!

Skrevet

Gleder meg masse til neste uke!! Skal vi kanskje lage en IKM liste her inne? Min er hvertfall søndag 8 mai:)

Skrevet

Hei, hei :o) Da er vi tilbake i 1. PP etter en BO i mars.. Tanta kom tilbake 5. april og har hatt stikking i eggstokkene rundt disse tider :o) Nå satser vi på en liten spire.. Koselig å se det er flere av oss. Er noe usikker på IKM, men tror det blir i uke 18. :o) "Blåser gravidstøv på alle sammen"

Skrevet

Er 6 dpo i dag men har 0 symptomer. Kan det vere håp enda ?

Skrevet

Snuf 6pp: Selvfølgelig er det håp :) er jo ikke sikkert egget har festet seg enda... og er mange som ikke får symptomer før lenge etter at de har funnet ut at de er gravide :)

Skrevet

Tenkte jeg måtte registrere meg nå, for nå går vente tiden så sakte at det hjelper ikkje bare å lese hva andre skriver :P

Hadde bestemt oss for å begynne på nr 3 allerede til jul, men ville vente prøvingen til ut på våren da jeg har fått meg en fast jobb.

Denne mnd var første mnd uten kondom men heller ikkje så veldig bevisst på å treffe EL. Har self passet på å telle de siste mnd så har sånn ca kontroll.

Har IKM 6 mai. og kjenner at siden jeg vet jeg hadde sex UTEN kondom to dager rundt EL så klare eg ikkje vente med å teste...

Tror det er fordi jeg har blitt gravid med begge mine to jenter på første forsøket. Og prøver å få meg ned på jorden å ha et realistisk tanke om det hele...:) Er jo endel år siden, og jeg er jo blitt eldre.. Så trenger ikkje være like enkelt denne gangen.

Hvor lenge bør jeg vente for å få en vetigt svar på G-testen?

Skrevet

Er ny inne på forumet, fant ut at jeg like greit kunne registrere meg, siden jeg er her inne å leser og venter hver måned likevel. Så har jeg noen å vente sammen med liksom ;) har ikm 7 mai, tror jeg, er ikke helt forutsigbar den syklusen min, men håper at vi traff med tidspunktet for EL denne måneden... Er relativt ny prøver, bare fire måneder, men merker allerede at tankene kretser mye om prøving og baby- relaterte greier ;) Spennende tid dette :)

Skrevet

Ja jenter, har dere hamstret inn tester? nærmer seg snart:)

kjøpte nettopp en clearblue test med ukesindikator, pluss en pk folsfat(?) fikk med to testergratis. (strimmler). 192 kr tilsammen. billig.

Skrevet

Hehe, ja, skal bestille NÅ! Du svarte meg jo på mitt innlegg akkurat om hvor få kjøpt billigtester, så da vet du det jo allerede at jeg skal -om ikke hamstre, så iaf kjøpe meg noen tester. ;) Så det begynner vel å bli tiden for å kjøpe inn noen tester for mange av oss nå, ja -selv om det fortsatt er ca en uke til testing :)

Blir så spennende!! Sist testet jeg knallpositivt 4 dager før ikm, så hvis jeg får tilsendt disse testene fort, så kan det nok hende at jeg ikke klarer å holde meg helt til ikm med å teste...iaf ikke hvis jeg merker noen flere former for mulige symptomer :)

Skrevet

ja det er det jo:) ja det blir spennende, tviler jeg klarer å holde meg helt til neste søndag:(. Men jeg lurer på noe.. har dere sex nå etter EL. eller har dere en "pause" frem til IKM. Føler nesten jeg er redd for å "ødlegge" det vist vi har sex og det er noe der:)

Skrevet

Det er bare å hoppe i høyet, kose dere og ha et helt avslappet forhold til det hele, hehe! ;) Dere kan ikke ødelegge noe, eller gjøre at du aborterer, hvis det var det du tenkte på. Vi har hatt sex et par ganger etter el, men vi var temmelig iherdige med prøvingen, så vi har trappet noe ned -med ikke fordi vi er redde for å ødelegge noe, kun fordi vi har vært veldig trøtte ved leggetid, hehe ;)

Skrevet

Ja nå ligger testene klar:) Gleder og gruer meg på en og samme tid...

Bygger opp er vist håp, og burde ikkje bli skuffet siden vi er nettopp begynt :) Uansett så går me en flott sommer imot! Håper den ene etter den andre magen har en spire i seg:)

Skrevet

Er 8 dpo og synest detta går så trekt. Har bestemt meg for ikkje og teste før 12 dpo men det var da ikkje så enkelt. Har 0 symptomer og tenkt litt over dagen min så syntes jeg har hvore litt mykje på do idag. Har ikkje fått i meg så mykje veske helle. Tenk om det er eit symptom men det er vel fortidligt ?

Men må teste meg før 12 dpo for jeg skal på resturang og fest etter på med arbeidgjengen og det er fredag. 10 dpo.

Skrevet

Tok ein test i dag på 9 dpo og den viste svak svak posetiv. Men må vri og vende for å kunne sjå det. Billigtest

Da var det ingen fest må nok melde fravær.

Skrevet

Jeg skal ta en test imorgen, men det er bare for "sikkerhetsskyld". Skal på hyttetur i helgen og kommer nok til å ta et glass vin eller to så vil teste før. Vet det er sikkert altfor tidlig, men da har jeg iallefall gjort det.

Uansett så tror jeg ikke at jeg har hatt el. Var på legesenteret å tok blodprøve idag for å sjekke om jeg har hatt el, men har forberedt meg på negativt svar. Uansett så er det bare å fortsette på pergo og håpe at jeg får el neste pp.

Har noen veldige stikninger i eggstokkene idag, men har blitt lurt så mange ganger før så velger å overse det og late som om det ikke er noe.

Skrevet

Oi oi oi! Så spennende! Er bare 4 dpo her :-P Hvis denne kvalmen fortsetter så klarer jeg nok ikke å la være å teste litt tidligere enn jeg burde jeg også :-P

Skrevet

Lurer på om jeg fikk en svak pos prøve i dag! det var en strek der men den var veldig svak! Mulig det var en sånn skyggestrek! Skal teste i morgen også, spennende:) 10dpo (tror jeg) :)

Skrevet

Du store min! Nå blir det januarbarn her, skal dere se :-) Håper jeg kan henge meg på bølgen om noen dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...