Happy87 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Jeg vet det er veeldig tidlig, men er så utrolig ivrig. Har ikke hatt tr på over 150 dager, men tok siste tablett med provera på lørdag og skal da forvente tanta i løpet av denne uka (uke 14) Da skal jeg begynne på pergo på dag 4 og forhåpentligvis får jeg el og normal syklus. Altså ikm uke 18. Er det noen fler som vil skravle litt i den lange ventetiden?
Junigull 08 + julispire Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Jeg er med deg! vel, Sambo ønsker å ta det litt med ro frem til mai.. Men skjer det nå i april er jo det helt greit! tiden går jo sååå sakte!
cathB Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Hei, er med jeg og. Dette blir min første syklus med Damiana og Wild Yam. Så nå er jeg kjempespent på om spottingen mellom EL og IKM blir borte. Allerhelst så håper jeg jo på at mensen holder seg bort leeeenge. ;-)
Happy87 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2011 Idag kom endelig tr:) Så da begynner jeg på pergo til lørdag og har ikm onsdag i uke 18.. Jeg er så hoppende glad. Etter 5mnd uten el og mens så er det utrolig deilig og endelig ha en ikm dato og se fram til:) Så satser vi på at dette er siste gang vi har tr på en goooood stund. Krysser fingrene for oss.
Mibsy Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Fikk tr i dag =)) Så bare å prøve igjen nå=) Hadde ma med utskrapning i slutten av feb. Håper alt stemmer og det blir full klaff denna mnd. Lykke til alle sammen =))
Happy87 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2011 Dytter opp denne i tilfelle det er noen fler som vil melde seg på. Her har tr kommet for fullt nå og jeg ser virkelig frem til å begynne på pergokur på lørdag. Krysser fingrene for at jeg får el!
Happy87 Skrevet 9. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2011 Første dag på pergo og tr er på vei vekk. Merket at tr var annerledes denne gangen, men det kan jo være fordi jeg ikke har hatt noe el i forkant. Hvordan går det med dere andre jenter?
Mibsy Skrevet 9. april 2011 #8 Skrevet 9. april 2011 Så spenende =) Tr er på vei bort her oxo. Ser frem til å prøve igjen =) Har hatt en veldig kraftig mens med mye magesmerter.. Men heldig vis er den snart over. Blir en spennende tid fremover for oss =))
Glaimagen Skrevet 9. april 2011 #9 Skrevet 9. april 2011 Melder meg også på her! gleder meg sånn:) Første forsøket for oss, håper det klaffer med engang!! Hvor vanlig er det egentlig?? Får bare krysse fingrene!! Kjipt med EL midt i påske ferien! hyttetur med svigers blir mindre aktuelt da..hehe
Glaimagen Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Er forresten helt ny her og er ikke helt med på alle forkortelser.. noen som har lyst å gi meg en innføring?
Smurfebaby Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Hei alle Blir med jeg å =) Ferdig med tr for denne gangen. Har hatt greie runder med tr de siste gangene. Alt er over på 4 dager Syklusen har derimot blitt noe lenger Dette blir vår 3 pp. Har begynt å bruke cb monitor, så håper den hjelper oss nå Ønsker alle hær lykke til Hær finner du noen forkortelser http://www.barnimagen.com/index.php/layout/set/print/forum/thread/5277235
Happy87 Skrevet 12. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2011 Glemte å si fra at her var tr over på søndag. 5 dager med tr er helt greit. Merket at denne tr var annerledes siden jeg ikke har hatt noe el på forhånd. Denne tr er jo fremprovosert av provera og var nesten bare brunt, lite rødt (beklager detaljer) men tr er tr:) Imorgen er det siste dag med pergokur og jeg kommer til å teste etter el fra dagen etter det. Jeg synes det er greit å teste over flere dager slik at jeg kan få med meg en eventuell stigning. Jeg vet jo ikke om jeg får el, men krysser fingrene for det da:)
Happy87 Skrevet 13. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2011 Dytter opp denne igjen. Er visst ikke så stor gjeng enda. Men det blir vel mer skravling etter el tenker jeg;)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 hopper inn her jeg:)) fikk TR på mandag:) 11.04.' min 2 pp, og gleder meg til å sette i gang med prøvingen så snart TR forsvinner. ser det er to tråder for IKM 18... hvilken er "riktig!?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. april 2011 #16 Skrevet 13. april 2011 Hadde ikke sett denne tråden, jeg, så jeg prøvde meg på å starte en tråd for ikm uke 18 jeg og, hehe! Er med andre ord litt ivrig jeg og, og er så glad for å endelig være i gang med prøvingen! Så da hiver jeg meg på denne tråden, i og med at jeg ser den er godt i gang allerede (-og skulle jo gjerne ha fått slettet den jeg opprettet, hehe). Vi har to nydelige barn fra før av, og ønsker nå å gjøre familien komplett med en sistemann Dette blir vår første pp, og håper selvfølgelig på full klaff ved første forsøk -hvem gjør vel ikke det..? Har store forhåpninger, i og med at jeg har blitt gravid med én gang de to forrige gangene, men kjenner jeg er veldig ydmyk med tanke på alle jeg leser om her inne som sliter litt mer med å få det til. Så..jeg håååper så klart at vi klarer det nå, men skal ikke klage om ikke vi klarer det med en gang Masse lykke til, damer! Blir spennende å her kunne følge flere som er i liknende situasjon som oss
Underveis --> Skrevet 13. april 2011 #17 Skrevet 13. april 2011 Er også med i denne gjengen. Har ikm i slutten av uke 18. Er i 5. pp og håper virkelig den sitter nå. Har en sønn på 2 å fra før. Er på dag 3 i syklus. Bruker CB fertilitetsmonitor på 3. syklus nå. Mannen var borte første runde med CB-monitoren, og på forrige syklus så satt altså ikke spiren enda vi definitvit traff el. ... hater denne ventetiden :-(
Julymom2015 Skrevet 13. april 2011 #18 Skrevet 13. april 2011 Fikk mensen igjen etter SA den 10. April, 31 dager etter at jeg mistet (10.Mars) Så her gikk det fort, har no IKM rundt 8-9 Mai, så går nå inn i 1pp etter SA, og 6 pp totalt Syns rett å slett det var herlig å se blod på papiret igjen søndag som var, nå er TR over, så nå er det bare å vente til samboer kommer hjem, noe som klaffer som fy med EL (24 April)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 14. april 2011 #19 Skrevet 14. april 2011 Da var TR bort etter kun 3 dager. topp!!. jeg har en god følele denne mnd!!!
Glaimagen Skrevet 14. april 2011 #20 Skrevet 14. april 2011 Lurer på om noen kan svare meg.. Sluttet på p-pille i desember, (har gådd på p-pille "hele livet") og fikk litt sjokk når det begynte å komme slim ut av meg(!) Men etter litt konsultasjon med venniner skjønte jeg at dette var normalt i forbindelise med EL. Etter å ha lest her har jeg jo skjønt at det er veldig normalt:) Det jeg lurer på er når man får dette slimet, har man da EL eller er det et par dager før EL, eller kanskje etter? Noen som har kontroll?
Smurfebaby Skrevet 15. april 2011 #21 Skrevet 15. april 2011 Fikk max på cb monitoren i dag, så da er det EL Blir en kortere syklus denne gangen. Legge inn aksjer å håper på positivt resultat =)
Happy87 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #22 Skrevet 16. april 2011 Da nærmer det seg el uka for oss:) Krysser fingrene for at det klaffer for alle oss her inne. Og krysser fingrene for at jeg får el:)
ღMaritpusenღ Skrevet 18. april 2011 #23 Skrevet 18. april 2011 Hei. Jeg joiner dere jeg også. Her har vi vært litt slappe med å bruke prevensjon en periode, så i går tok vi oss en prat om hva vi tenker og har lyst til. Og vi ble enige om at vi skal prøve på en baby! Skal vel egentlig ikke starte prøvinga for fullt før neste måned (for å være sikker på at det blir 2012-baby), men har som sagt vært litt slapp denne måneden også, så det kaaaaaan jo klaffe allerede nå. Tror min IKM vil bli i starten av uke 18, blir spennende å se. Er både en spennende og en litt skummel tanke dette. Har aldri vært aktiv prøver før heller, blir vel litt å sette seg inn i ifbm el-tester og sånn.. Om noen har tips til hva som er bra, så del gjerne!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 18. april 2011 #24 Skrevet 18. april 2011 heia jenter:) hvordan går det? Jeg teller dager til EL den 25 april:)
Underveis --> Skrevet 18. april 2011 #25 Skrevet 18. april 2011 Venter på å begynne å teste med monitoren, men den har ikke bedt om noen tester ennå. Er på dag 8 i dag. Har hatt el på dag 16-17, så har litt kortere luthealfase enn før. Av en eller annen grunn. Har derfor ikm den 7 mai. EL blir ca 26. april. Kjedelig å vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå