Gå til innhold

bare meg eller?:P


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så emosjonell idag. Har plutselig en 1 åring i huset!Føler ikke hun er baby lengre, nå er hun så stor...føles det som!

Jeg gråt til fødselsdagsannonsen hennes igår og idag gråt jeg når jeg sang bursdagssang til henne og litt sånn diverse utover dagen:P hærlighet så rar jeg er...flere som ble så emosjonell når barnet ble 1 år?

 

dette er mitt første barn i tillegg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, så søt du er:) Nei, jeg har ikke hatt det sånn med noen av barna mine, er heller glad de blir større. To til fire synes jeg er en fantastisk alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe søt eller bare rar;) jeg synes jo det er gøy at hun blir større, lærer seg nye ting osv...men hun blir så fort stor!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde også det...nå er mitt barn snart 19 mnd og jeg gråt når jeg fikk svar på barnehagesøknaden i postkassen, når jeg tenker på at det ikke er mer enn 4 mnd før hun blir 2 år...

 

hehe...ikke emosjonell jeg NEI?!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jeg kommer nok også til å gråte når jeg får svar på barehagesøknaden, håper egentlig jeg ikke får svar:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Tulla mi hadde første dag i bhg på ettårsdagen sin og når alle da satt rundt bordet og snag bursdagssangen så var det en mamma som tårene trilla på.. Littebitt flaut for det var jo flere foreldre der.

Så nei du er ikke alene om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke bare deg:)

Satt faktisk senest i dag og bladde i fotoalbumet sammen med poden (21 mnd). Og tårene trillet som bare det når vi tittet på bildene fra fødselen og frem til i dag. Skal sies at han er mitt første barn også.

De første dagene i barnehagen var også tøffe for meg. Ikke pga at han ikke skulle trives eller noe sånt, det var mer tanken på at han faktisk ikke var 100% avhenging av meg lengre. Skal sies at jeg er alene med han 100% da, så jeg hadde ikke hatt mange timer borte fra han da han begynte i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min blir 1 år om to uker. Jeg er så nervøs og spent. Tenker mye på det osm skjedde omkring denne tida for ett år siden. Var innlagt på sykehuset en stund før fødselen. Han skal begynne på barnehage og.. Er veldig emosjonell. Lille babyen min...Er blitt så stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...