InsomNina Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Må bare lufte frustrasjonen min litt. Samboeren min er en veldig flink og engasjert pappa, men av og til blir jeg så irritert. Føler i blandt han vil overta morsrollen, og det er vanskelig å forklare akkurat hvorfor jeg føler det slik. Han skal liksom bestemme og belære så mye. Vi er begge førstegangs og står i grunn likt, men det er jeg som går hjemme, og jeg føler at jeg kjenner snuppa vår litt bedre. Er tross alt med henne 24/7. Et eks. fra i kveld: Hun har i det siste hatt fra 2 1/2 til 3t mellom hvert måltid - fantastisk herlig etter mange uker hvor det bare har vært 1 1/2 til 2t mellom. Har så smått begynt med rutiner på dagen hvor hun er våken ca 1-2t og så sover litt igjen. Siste dupp før natta i dag varte bare 15 min. Hun våkner og sutrer og etterhvert eskalerer det og tar helt av. Hun hyyyyyylskriker og er så sinna. Samboer maser om at hun sikkert er veldig sulten (det var bare 1t siden sist). Hun roer seg helt når vi bærer på henne, men hyler om vi legger henne ned. Jeg tror hun er trøtt - veldig trøtt. Det går nesten 1 1/2 t hvor vi bysser og roer. Da er det jo 2 1/2t siden mat, så jeg gir henne pupp. Da sier samboer at det var det han visste, hun var bare sulten. Arrrrghh.. at det går ann!! Måtte bare lufte litt
mT3 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Hahahahaha..... Kjenne att ta der, hvertfall den biten med att om ongen skrik så MÅ den jo vare sulten.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 samme her, er det pappen her i huset også alltid mener. skriker han er han nok sulten. fks, han fikk kvelds å la seg kl 18, og våknet igjen 19, (får mat hver 3-4 time) sambo mente han ville ha mat, mens jeg trøster å koser, kl 20 fikk han en flaske å "sovne på" å sambo ble "irritert" på meg hvorfor eg ikke gjorde d med en gang når det var det som hjalp.. så skjønner deg,
Ella S Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Kjenner igjen følelsen, ikke fra samboer, men fra andre.. Egentlig en filleting, men når du først har begynt å legge merke til det og irritere deg over det, så er det heelt umulig å la det være! Men stort sett hjelper det å få en utblåsning til noen andre, håper det hjalp for deg og ;-)
MissVaiper Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Hihi! Tror det er noe veldig mange fedre mener. Det er det samme som jeg får høre. Så lenge hun gråter/sutrer så må hun jo være sulten, ikke sant? Trett, luft i magen og sånt er det iallefall ikke. Det er jo nesten så jeg blir så sta at jeg nekter å gi henne pupp når han sier det, og hun faktisk egentlig er sulten. Sørger da for å snike til henne puppen bare for at han ikke skal kunne si "det var det jeg sa". Man kan bli litt små gal av de mannfolka innimellom. (Tipper at de mener akkurat det samme om oss også, da).
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 He he Akkurat det samme tror samboeren min. Merkelig egentlig at de fleste menn er sånn. Neste gang han er i dårlig humør skal jeg si At han sikkert er sur fordi han er sulten! Ha ha For sliten,trøtt el lignende kan det jo IKKE være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå