Gå til innhold

Underlivet "slukte" sæd under EL

FirstAidKit

Anbefalte innlegg

Hei! Har noe jeg lurer litt på om flere har vært borti. Jeg hadde eggløsning 19 mars, og hadde sex med mannen min da. Da han ejakulerte, virket det som om underlivet mitt "slukte" sæden hans. Det kom så og si ingenting ut igjen. Og han hadde noen dagers ladning, for å si det sånn! Så vi vet jo at det kom en bra dose sæd ut fra han.

Det som er veldig merkelig, er at det samme skjedde i romjula under eggløsning. Underlivet mitt "slukte" sæden igjen. Og det resulterte i en graviditet (som igjen resulterte i en SA i uke 8). Nå har det seg sånn at jeg testet positivt på en test idag. Så jeg er gravid igjen :)

Lurer på om det er flere av dere som har samme opplevelse? Jeg har kun vært gravid to ganger, og begge gangene startet altså med at jeg følte underlivet "slukte" sæden hans. Det er jo ganske merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at dette sikkert høres helt tullete ut, i allefall med den overskriften. Men det er virkelig noe jeg lurer på om flere har opplevd. For det er ganske rart at det har skjedd begge to gangene det viste seg at jeg ble gravid. Så vær så snill og fortell om det også har skjedd deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Gratulerer med spire :)

Så: Jøss, det var litt av en overskrift, hehe, men her deler vi jo alt :)

Tror ikke jeg har opplevd det selv. Kanskje kroppen var ekstra mottakelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har opplevd det, men jeg kan ikke være sikker på om det ikke har kommet smygende ut i løpet av natten, men jeg husker jeg reagerte på det.

Kanskje underlivets måte å si "Bare mitt!!!" It`s mine, my own, my prescious hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har publisert dette spørsmålet på både 1.trimester og Bli gravid, og der er det andre som har opplevd det samme som meg. Det er jo ganske spesielt! Tenk om det alltid var sånn, da kunne jeg vite med én gang at det ble jackpot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at dette kan skje om kvinnen kommer samtidig med mannen, for livmoren kan da åpne seg og derfor "sluke" den sæden som treffer på livmoren. Sæden kommer jo derfor ikke ut ettersom livmoren lukker seg da orgasmen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...