Gå til innhold

Underlivet "slukte" sæd under EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har noe jeg lurer litt på om flere har vært borti. Jeg hadde eggløsning 19 mars, og hadde sex med mannen min da. Da han ejakulerte, virket det som om underlivet mitt "slukte" sæden hans. Det kom så og si ingenting ut igjen. Og han hadde noen dagers ladning, for å si det sånn! Så vi vet jo at det kom en bra dose sæd ut fra han.

Det som er veldig merkelig, er at det samme skjedde i romjula under eggløsning. Underlivet mitt "slukte" sæden igjen. Og det resulterte i en graviditet (som igjen resulterte i en SA i uke 8). Nå har det seg sånn at jeg testet positivt på en test idag. Så jeg er gravid igjen :)

Lurer på om det er flere av dere som har samme opplevelse? Jeg har kun vært gravid to ganger, og begge gangene startet altså med at jeg følte underlivet "slukte" sæden hans. Det er jo ganske merkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at dette sikkert høres helt tullete ut, i allefall med den overskriften. Men det er virkelig noe jeg lurer på om flere har opplevd. For det er ganske rart at det har skjedd begge to gangene det viste seg at jeg ble gravid. Så vær så snill og fortell om det også har skjedd deg :)

Skrevet

Ikke tullete, jeg opplevde akkurat det samme ;) Har nettopp testet positivt selv!

Har vært gravid 3 ganger siden januar faktisk, en tidlig SA og en biokjemisk og nå denne siste, alle gangene har sæden på mystisk vis blitt "borte" :) Så nå satser jeg bare på at alle gode ting er tre og at spiren sitter denne gangen!

Skrevet

Hehehe... For en artig observasjon?? :D Kan ikke si det noen gang har slått meg at kan være en sammenheng!!! Hehehe..kanskje sæd'en blander seg med el-slimet? At den derfor blir "hengende igjen"... Nei, jeg vet ikke, men noe er det jo tydeligvis i det ;) Skal følge med neste gang :P Haha..

Gratulerer med positiv test, og håper på positiv test for deg også, endeligmamma!! :)

Skrevet

Dette var oppmuntrende lesing! For jeg opplevde akkurat dette i natt! Håpe, håpe! :) Jeg la meg til for å sove rett etter sengekosen, og forventet å måtte stå opp etter en liten stund for å gå på badet, men det ble visst ikke nødvendig? Hmm, spennende!

Skrevet

Ja, det er veldig merkelig! Jeg har bare hatt sex to ganger under eggløsning uten at mannen min har hoppet av i svingen, og begge gangene har kroppen tviholdt på sæden, og det har endt i positiv graviditetstest :) Håper spiren sitter denne gangen for oss alle :)

Skrevet

Sunniva86, du må si ifra om du tester positivt da! :) Lykke til :)

Skrevet

Faktisk, når jeg tenker etter så har jeg også opplevd dette! Hmm, det har jeg ikke tenkt på før. Pussig :) Siden omtrent alle her som har opplevd dette har blitt gravid, så krysser jeg alle mine fingre og tær for at jeg også er det :)

Skrevet

Det krysses fingre og tær her også! Nesten som et lite forskningsprosjekt dette her :) Nå må jeg bare vente 2 uker å se.

Lykke til da, venter_på_en_spire!

Skrevet

Det skjedde meg oxo i går kveld. Lurte på hvorfor det ikke kom noe spes da jeg var på do en stund etter!

Så kanskje det blir noe denne gangen da??? :)

Skrevet

Takk i like måte Sunniva86. Jeg må vente en uke til :) Nesten nervepirrende.

Skrevet

Da krysser vi fingre og tær for deg også Jomfru-83! Lykke til :)

Skrevet

Kom til å tenke på at dette skjedde jo meg nå rett etter mensen, skjønte ikke hvorfor det ikke kom ut igjen - og begynte å lure på om han hadde kosa litt selv hehehe Men jeg er ikke gravid da, så jeg tror ikke det er noen garantier her ;-)

Herregud for en tråd! *ler*

Skrevet

Hehe, ja. Litt av en tråd :) Men det er moro at mange andre har opplevd det samme da!

Skrevet

Det var litt moro å se denne tråden.. For jeg satt for ikke mange dager siden å lurte på hvorfor ikke det kom så mye ut etter hyggestunden. Og det var da jeg skulle ha eggløsning. Tok ikke El-test jeg da men merket det på kroppen. Tenkte bare at det ikke kom å mye den gangen. Men kanskje det er noe i det allikavel...Blir spennende å se om det blir positivt restultat...:) IKM 18 april.....

Skrevet

Lykke til! Dere må alle si ifra om dere tester positivt da :) Det hadde jo vært helt fantastisk moro! :)

Skrevet

Noen som har testet enda? :)

Skrevet

Heh, morsom tråd i grunn :P Jeg er 5 dpo i dag, og opplevde også at det ikke kom noe særlig ut etter at vi hadde sex dagen etter el..så blir jo spennende å se da :)

Skrevet

dette blir spennende :D

jeg opplevde det samme akkurat i dag :P

var så utrolig lite kom utigjen :P

etter veldig leenge sia sist mens, så fikk jeg el slim å går..

så lot det stå til i dag :D

kryysser fingrene :)

Skrevet

Her kom tanta helt presis så det var ikke noe tegn her i gården nei ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...