FirstAidKit Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei! Har noe jeg lurer litt på om flere har vært borti. Jeg hadde eggløsning 19 mars, og hadde sex med mannen min da. Da han ejakulerte, virket det som om underlivet mitt "slukte" sæden hans. Det kom så og si ingenting ut igjen. Og han hadde noen dagers ladning, for å si det sånn! Så vi vet jo at det kom en bra dose sæd ut fra han. Det som er veldig merkelig, er at det samme skjedde i romjula under eggløsning. Underlivet mitt "slukte" sæden igjen. Og det resulterte i en graviditet (som igjen resulterte i en SA i uke 8). Nå har det seg sånn at jeg testet positivt på en test idag. Så jeg er gravid igjen Lurer på om det er flere av dere som har samme opplevelse? Jeg har kun vært gravid to ganger, og begge gangene startet altså med at jeg følte underlivet "slukte" sæden hans. Det er jo ganske merkelig?
FirstAidKit Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2011 Jeg vet at dette sikkert høres helt tullete ut, i allefall med den overskriften. Men det er virkelig noe jeg lurer på om flere har opplevd. For det er ganske rart at det har skjedd begge to gangene det viste seg at jeg ble gravid. Så vær så snill og fortell om det også har skjedd deg
Endeligtobarnsmamma Skrevet 6. april 2011 #3 Skrevet 6. april 2011 Ikke tullete, jeg opplevde akkurat det samme Har nettopp testet positivt selv! Har vært gravid 3 ganger siden januar faktisk, en tidlig SA og en biokjemisk og nå denne siste, alle gangene har sæden på mystisk vis blitt "borte" Så nå satser jeg bare på at alle gode ting er tre og at spiren sitter denne gangen!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Hehehe... For en artig observasjon?? Kan ikke si det noen gang har slått meg at kan være en sammenheng!!! Hehehe..kanskje sæd'en blander seg med el-slimet? At den derfor blir "hengende igjen"... Nei, jeg vet ikke, men noe er det jo tydeligvis i det Skal følge med neste gang Haha.. Gratulerer med positiv test, og håper på positiv test for deg også, endeligmamma!!
Sunniva86 Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Dette var oppmuntrende lesing! For jeg opplevde akkurat dette i natt! Håpe, håpe! Jeg la meg til for å sove rett etter sengekosen, og forventet å måtte stå opp etter en liten stund for å gå på badet, men det ble visst ikke nødvendig? Hmm, spennende!
FirstAidKit Skrevet 6. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2011 Ja, det er veldig merkelig! Jeg har bare hatt sex to ganger under eggløsning uten at mannen min har hoppet av i svingen, og begge gangene har kroppen tviholdt på sæden, og det har endt i positiv graviditetstest Håper spiren sitter denne gangen for oss alle
FirstAidKit Skrevet 6. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2011 Sunniva86, du må si ifra om du tester positivt da! Lykke til
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #8 Skrevet 6. april 2011 Faktisk, når jeg tenker etter så har jeg også opplevd dette! Hmm, det har jeg ikke tenkt på før. Pussig Siden omtrent alle her som har opplevd dette har blitt gravid, så krysser jeg alle mine fingre og tær for at jeg også er det
Sunniva86 Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Det krysses fingre og tær her også! Nesten som et lite forskningsprosjekt dette her Nå må jeg bare vente 2 uker å se. Lykke til da, venter_på_en_spire!
Jomfru-83 Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Det skjedde meg oxo i går kveld. Lurte på hvorfor det ikke kom noe spes da jeg var på do en stund etter! Så kanskje det blir noe denne gangen da???
Ventetid1 Skrevet 7. april 2011 #11 Skrevet 7. april 2011 Takk i like måte Sunniva86. Jeg må vente en uke til Nesten nervepirrende.
Ventetid1 Skrevet 7. april 2011 #12 Skrevet 7. april 2011 Da krysser vi fingre og tær for deg også Jomfru-83! Lykke til
Athina' Skrevet 7. april 2011 #13 Skrevet 7. april 2011 Kom til å tenke på at dette skjedde jo meg nå rett etter mensen, skjønte ikke hvorfor det ikke kom ut igjen - og begynte å lure på om han hadde kosa litt selv hehehe Men jeg er ikke gravid da, så jeg tror ikke det er noen garantier her ;-) Herregud for en tråd! *ler*
FirstAidKit Skrevet 7. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2011 Hehe, ja. Litt av en tråd Men det er moro at mange andre har opplevd det samme da!
tola59 Skrevet 7. april 2011 #15 Skrevet 7. april 2011 Det var litt moro å se denne tråden.. For jeg satt for ikke mange dager siden å lurte på hvorfor ikke det kom så mye ut etter hyggestunden. Og det var da jeg skulle ha eggløsning. Tok ikke El-test jeg da men merket det på kroppen. Tenkte bare at det ikke kom å mye den gangen. Men kanskje det er noe i det allikavel...Blir spennende å se om det blir positivt restultat... IKM 18 april.....
FirstAidKit Skrevet 7. april 2011 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2011 Lykke til! Dere må alle si ifra om dere tester positivt da Det hadde jo vært helt fantastisk moro!
Mammapudding Skrevet 15. april 2011 #18 Skrevet 15. april 2011 Heh, morsom tråd i grunn Jeg er 5 dpo i dag, og opplevde også at det ikke kom noe særlig ut etter at vi hadde sex dagen etter el..så blir jo spennende å se da
ønsker * magetroll <3 Skrevet 17. april 2011 #19 Skrevet 17. april 2011 dette blir spennende jeg opplevde det samme akkurat i dag var så utrolig lite kom utigjen etter veldig leenge sia sist mens, så fikk jeg el slim å går.. så lot det stå til i dag kryysser fingrene
Athina' Skrevet 17. april 2011 #20 Skrevet 17. april 2011 Her kom tanta helt presis så det var ikke noe tegn her i gården nei ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå