Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen..

Får pp noe trist her inne men vet/finner ikke ut hvem det er.... Noen her inne som er mer trist i dag som har vert det i lenger tid?

Får opp noe som kansje kan kan ha sotte i deg i lengre tid? Noe med familie eller nære venner?

Noen som har det slikt? legg gjerne et spor igjen så skal eg se om det er deg eg får opp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desvere ike deg eg får opp :(

Skrevet

Er "ny" her inne og titter meg litt rundt, vanskelig å si hvor det triste kommer fra, er ikke trist nå, men sliter litt. Går til samtale for å løse opp i dette.....

Venter nr 2 i mai. Ser du noe kjønn, dato, fødselsforløp el. lignende kanskje. Mensterm 16.mai, UL 22.mai...

Skrevet

hm kan vel ikke være meg? tenker det ikke er det, men vet jo ikke.. trist er jeg i hvertfall hehe og utrolig utslitt..080377

Skrevet

Hmm.. Jeg mistet bestekameraten min for litt over en mnd siden og har gråtet veldig mye idag... 20.05.87

Skrevet

-WhiteLilymedtreknopper-

mulig det kan vere deg, for fikk også opp utrolig sliten....

Får du noe hjelp med det "tunge" du bærer på no? får ikke opp noe person no,men får inn iallefall noe no mens eg ser på deg at det er noe som "henger" over deg konstant.. Gjordt det i uker, kan også godt si måneder... Ligner dette på deg?

Skrevet

Meg da?

150576

Skrevet

-sarpejenta87-

hmmmm kan vere deg også for i ste fikk eg en sikellig "grine bye" ikke at eg gren da men ble sikkelig ned for rettere sagt helt utsatt....

Håper det ikke er mangen eg får inn samtidig :P

Skrevet

Kan det være meg 200881???? Vil ikke si hva det gjelder, i tilfelle det gjør det vanskeligere å spå.

Skrevet

Oi :S

Jeg fikk isåfall en skikkelig knekk istad.. Har ikke gråtet så mye siden dagene etter begravelsen.. Helt ut av det blå så knakk jeg helt.. Har endt opp hjemme hos mammaen min nå da, for å få litt trøst.. Vet du om du får følelsene direkte når den personen du føler er lei seg ?

Sprøtt da..

Men kan jo hende det var noen andre enn meg :)

Skrevet

Oi :S

Jeg fikk isåfall en skikkelig knekk istad.. Har ikke gråtet så mye siden dagene etter begravelsen.. Helt ut av det blå så knakk jeg helt.. Har endt opp hjemme hos mammaen min nå da, for å få litt trøst.. Vet du om du får følelsene direkte når den personen du føler er lei seg ?

Sprøtt da..

Men kan jo hende det var noen andre enn meg :)

Skrevet

Klikker helt for innleggene jo :S Kommer plutselig dobbelt opp :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...