Gå til innhold

Hvilket bilsete har du? (fra 15 kg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips i bilstoljungelen. Ser de har noen tilbud på Barnas Hus nå, Be safe izi up og Britax kid plus. Men dette er kanskje ikke de beste? De er ikke med i den nyeste testen (fra 2010)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Britax kid kva-det-no-heiter (15-36 kg) til 5 1/2-åringen vår. Setet har vore testa før og får gode karakterar på beskyttelse og beltestyring, comfort og at det er vanskeleg å "montere" feil. Det får minus for å vere litt ustødig (som igjen er fordi setet er forholdsvis smalt og dermed tar liten plass i bilen).

Sjølv er eg godt fornøgd med setet, likar den enkle innstillinga på rygghøgda + veldig bra beltestyring. Har prøvd nokre andre seter, men likar dette best.

Skrevet

3 åringen sitter i et Britax multi-tech sete, bakovervendt.

Skrevet

Har beltestol til min snart 3 åring nå. Kjøpte Cybex x solution, kommet best i test i en prestisjetung tysk test, du finner det hvis du googler det. Min gutt er 101 cm og bortimot 18 kilo. Både vi og gutten er veldig fornøyde med stolen. Har en på 20 mnd som sitter i britax multitech.

Kjempelett og feste!

Nå vet jeg ikke hvor stor din er, men vær obs på at mange er for lave til beltestolen og når beltet er festet ligger det i halsgropa. Så lurt å prøve stolen i bilen med ungen oppi. Cybex sitt laveste innstilling på ryggen er ganske lav så vil nok passe en gjennomsnittlig stor 3 åring, min har vi måtte heve ryggen litt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...