Gå til innhold

Dere med to eller fler keisersnitt. Arr.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ha keisersnitt nummer to ganske snart. Lurer paa om legene skjaerer presis der det gamle arret er ?

Arret jeg har naa er ikke saerlig pent, og er spent paa hvordan det kommer til aa se ut etter snitt nummer to ?

Tenker litt slik at det blir "dobbelt saa stygt" typ. Skjemmes allerede over det arret jeg har naa (selvom ingen ser det).

Hvordan er deres arr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legene kuttet i det samme arret på meg,arret mitt er heller ikke så pent,men jeg "gror" fort,så jeg lager arrdannelse. Du kan jo høre om legen kan få gjort noe med arret nå neste gang da? kanskje han kan gjøre det penere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om dette før mitt andre ks, og fikk til svar at de pleier å forsøke å skjære mest mulig i det gamle arret. MEN de dekker magen med plast før operasjonen, og de ser ikke alltid så godt gjennom den, så av og til treffer de ikke helt på arret.

 

Jeg tror de traff ganske bra med meg. Det ser fint ut, men jeg har ikke studert det så nøye, er fornøyd med arret mitt. Det så veldig fint ut etter ks#1, og ser bra ut også nå etter ks#2, selv om det selvsagt tar litt tid før det blekner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...