cathrine&emma Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hadde er SA forrige mnd, ca 6 uker siden, og mensen ikke kommet tilbake enda, tatt 2 tester og begge meget positiv, så regner meg jeg er en 6 uker på vei? Min symptomer er : Ømme bryster Vondt i ryggen En del utflod, litt farget Sinnsykt trøtt Litt svimmel innimellom Grunnen til at jeg har litt farget utflod opp og ned er nok fordi jeg har en svak urinveisinfekjon og har dermed smerter i underlivet, litt.. og legen mente det var litt muskulært også,så har ikke begynte på tabletter enda.. men var ingen ting å bekymre seg over at det var litt farget,så lenge det ikke sva brunt/svart eller rødt...OG det er det ikke... så nå bare slappet jeg av og nyter det svangerskapet;)
Gjest Skrevet 6. april 2011 #2 Skrevet 6. april 2011 Hei! Jeg hadde en sa for litt over 3 uker siden, fikk el rundt vanlig tid å håper at testen skal være positiv om en ukes tid;) slik du beskriver det har du ikke hatt mensen etterpå så da er det vel kanskje en mulighet for at at det skjer meg og? Jeg ble plutselig kvalm i går, varte noen timer for så å komme tilbake for fullt på kvelden. da jeg våknet var jeg kvalm igjen...men er bare 7 dager siden el, så det er vel strengt tatt alt for tidlig med symptomer nå....? de to siste dagene har jeg også fått litt tykt utflod noe jeg aldri har ellers så jeg håper i det lengste!! Har to fullførte svangerskap og med den første ble jeg dårlig bare etter noen uker, så symptomene kan komme tidlig ja:) Lykke til videre:)))) Har jo hørt at man blir fort gravid igjen etter en abort, å jeg har hatt 2 på kort tid så sa stemmer det vel
cathrine&emma Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2011 fikk svar på første hcg blodprøve i dag.. 1295 tror jeg ho sa.. så det er jo ganske høyt.. sist tok jeg rett før jeg mistet , rett før 5 uker og den var bare 184, så da ville jg jo tro at jeg er ett stykke på vei...
Gjest Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Det høres jo flott ut det da:) se på denne: http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå