Gå til innhold

Tom i Hotel Cæsar...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snakker så rart!! Stopper opp midt i setninger og sier ordet så tydelig og sakte..

 

For eksempel: "kosen e d... ME D ?"

 

Fler som har lagt merke til det ? :-))

Og nei, jeg har ikke et liv - alt jeg bryr meg om er Hotel Cæsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt det jeg også og antar det er fordi han enten stammer eller har stammet..Uansett ikke noe jeg har giddet lufte her,for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,late som man ikke bryr seg men må likevel inn for å kommentere.

 

Nei hi det der har jeg også lurt på,lurte også på om det er for at han stammer,virker som det stopper opp for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en form for stamming ja. Han er dritgod som klarer kontrollere det så godt. Ikke så værst skuespiller heller. Samtlige andre nordlendinger i serien har sugd helt vildt, men han duger faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar stammer, og har "alltid" gjort det. Eneste gangen han ikke stammer er når han synger, derfor elsker han å synge.

 

Hilsen ei fra nabolaget hans;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du i fra nabolaget, jeg bor i salten/helgeland, og lurer på en ting. Har ikke han endret litt på dialekten? For han prater vel renere i hotel Cæsar, enn det man gjør på Rognan, right? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var kanskje litt "breiere" før, noen av de typiske rognan-slengene i dialekten er ikke så tydelige lenger. Hvis du ser på youtube-klipp fra Alt for Rognan, så er han litt sånn der også - han har på en måte litt "scenespråk." Men - du hører likevel godt at han kommer fra Rognan;)

 

Naboen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det som er litt merkelig er jo at han har en annen dialekt enn foreldrene sine i Hotel Cæsar :-D

 

Jeg trodde bare det var dialekten, så det var ikke meningen å disse han på noen som helst måte dersom det er pga. stamming! Og ja, veldig flink og sjarmerende gutt. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste har vel nogenlunde lik dialekt som sin nærmeste familie ? Mine foreldre er oppvokst i Stavanger, og jeg på nordmøre, men likevel har vi veldig lik dialekt - for man blir jo som regel påvirket av de man bor med og rundt, blir man ikke ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke plottet med faren hans og Fiske Lykke?

Er jo ikke vanskelig å skjønne at han skal være vokst opp i fiskeparadiset Nord-Norge, men at de nå har flyttet til Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg også lagt merke til!

 

Men foooor en sjarmerende gutt!! Hadde han bare vært 10 år eldre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg skjønner ikke det, for jeg har bare sett én episode av hotell cæsar i år :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, nei - det har jeg faktisk ikke tenkt på i det hele tatt, 1749. Det er jo åpenlyst. Fantastisk! Takk for oppklaringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...