Gå til innhold

Å dele med dei som ikkje har så mykje

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat lest om fattige i Drammen, og husker eg las om ei her engang som var alenemor og synst det var vanskelig å ha råd til alt ho trengte til barnet sitt.

Sjølv har eg overflod av "alt" pga. eg arver alt fra to søskenbarn, får gaver og ønsker å kjøpe litt nytt til barna mine også.

Gir endel til innsamlinger til Romania osv., men kan like gjerne dele med folk i nærmiljøet. Tenkte derfor at dersom noken er trengende, så hadde det vore koselig om dei tok kontakt med meg i innboksen. Så kan vi snakkes om det å arve f.eks. støvler, regnklær, vanlige klær, leiker, puslespill osv.

Kanskje andre med overflod i andre byer også har lyst til å la folk i nærmiljøet arve av seg.

Eg bur i Haugesund, så bare ta kontakt. Har barn på 3 år og 7 mnd., men det er ikkje sånn at minstemann treng å arve absolutt alt fra storebror, og har klær etter 8-åring og ei jente på 4 år, så bare spør visst det er noke spesielt dere trenger.

Vi skal vel klare å bli enige om et sted å treffes. :-)

Og ikkje vær redd for å ta kontakt. Eg skjønner veldig godt at aleinemødre, eller andre med lav inntekt synes det er dyrt å ha barn. Det hadde nok eg og syntes om eg ikkje var så heldig å arve alt mulig.

Fortsetter under...

Hei! Jeg er fra Skudenes, og vil bare tipse deg om facebooksiden Ønskes solgt, kjøpes, gis bort Haugesund og omegn.

Jeg har ingen til å arve etter gutten min, så jeg har lagt ut flere ting der, og blitt kvitt alt sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...