Gå til innhold

Har dere begynnt og miste symptomer?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei

jeg er litt nyskjerrig på om når dere begynnte og mist symptomer hvilken uke? og hva forsvant først?

og når er det vanlig at den forsvinner?

kommer det nye når de andre er borte??

jeg er i uke 10 eller 11 ømme bryster har minsket betraktlig hakke hatt ømme pupper på to uker kjenner det vis kjærsten presser litt hardt på dem at det er litt vondt. og så har brystvortene begynnt og klø er det normalt? så av og til når jeg skal legge meg om kvelden har det kommet ett hvit litt seigt belegg liksom der vet ikke helt hva jeg skal kalle det men der melka skal komme ut da er det noen andre som har opplevd det?

også kvalmen har minsket nå kjenner jeg den på bussen.

Så er jeg også sulten nesten hele tiden nå å har ett konstan sug i magen den følelsen av at magen er helt tom og rummler som bare det slitsomt.

jeg har også den siste uke begynnt og våke om natte av og måtte på do tisse. og at jeg også om natten ikke får sove igjen fordi magen min er som en vaska maskin.

på forhånd tusen takk for svar. håper det er noen som kan gi meg svar så jeg blir litt klokere . har liksom mistett litt følelsen etter jeg ikka hadde noen ømme pupper eller konstan kvalme lengeer.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er i uke 11+4 idag og har nesten ingen symptomer igjen.

Har hatt ganske lite symptomer hele veien, men de jeg har hatt har så smått gått bort. Jeg har begynt å få mye mer energi om dagene, har kunnet droppet ettermiddagsluren min i et par dager nå. (men idag måtte jeg ta meg en liten halv time)

Dette er helt normalt slik jeg har forstått det. Når man nærmer seg 12uker forsvinner de fleste symptomene gradvis.

Heia:) æ har knapt hadd symptoma i d hele tatt:) litt ømme bryst i uke 9 og 10 men d e d hele:) e no i uke 27 og lille nurket sparke og har d topp:) æ va sjøl bekymra førr " alle andre" hadde jo så mange symptoma, at æ nesten regna med at d ikkje kunne gå bra uten symptoma.men no vet æ at d går helt fint, Vi e bare veldig heldig som har d sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...