Gå til innhold

Gutten min er redd på skolen!

Anbefalte innlegg

I klassen til min sønn (2.klasse) begynte det en ny gutt etter sommerferien. Dette er en gutt som slår, sparker og kaster ting på de andre elevene. Etter det min sønn forteller er det en egen voksen som pleier å være sammen med denne gutten i timene, men ikke i friminuttene. Min sønn er redd for gutten og etter å ha pratet med andre foreldre vet jeg at det gjelder flere. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp med skolen (?) eller hva jeg eventuelt kan gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143107679-gutten-min-er-redd-p%C3%A5-skolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal (og bør) ta det opp med din sønns kontaktlærer. :)

Og ikke bare ta det opp, men dersom læreren ikke foretar seg noe, må du (og andre foresatte) KREVE at noe gjøres.

...hvorfor i all verden har denne eleven ingen støtte i friminuttene?

Dette er helt klart et barn som har problemer. Det er veldig viktig at du som foreldre forteller til skolen hvordan hverdagen til ditt barn er. Det er trist når disse "problembarna" blir gjengangere for å falle utenfor. Så viktig å belyse problemet, så kan de få jobbet mot en bedre hverdag også i firminuttene.

Dette er helt klart et barn som har problemer. Det er veldig viktig at du som foreldre forteller til skolen hvordan hverdagen til ditt barn er. Det er trist når disse "problembarna" blir gjengangere for å falle utenfor. Så viktig å belyse problemet, så kan de få jobbet mot en bedre hverdag også i firminuttene.

Du skal (og bør) ta det opp med din sønns kontaktlærer. :)

Og ikke bare ta det opp, men dersom læreren ikke foretar seg noe, må du (og andre foresatte) KREVE at noe gjøres.

...hvorfor i all verden har denne eleven ingen støtte i friminuttene?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...