Gå til innhold

Ville du vært 5 cm lavere eller 10 cm høyere, hvis du måtte velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, ja, mannen og jeg på lang kjedelig biltur. Holder på med masse sånne spørsmål. Vi har det moro da. Mannen min er 198 cm og jeg spurte om han heller ville vært 20 cm høyere eller 5 cm lavere og han ville vært høyere. 218 cm. Hehehe.

Annonse

Jeg er 173 cm og ville helt klart vært 5 cm lavere! Gjerne 10 cm lavere også. Synes ikke det er fint med høye jenter, og hater høyden min. Føler meg som et tårn, og går aldri i høyhælte sko pga det, så da blir det lite utvalg i sko for meg.

Du tuller? Du er 173 og føler deg som et tårn?? Hvor er det du bor hen da, i Dvergeby? Hehe!

173 er jo faktisk ganske vanlig, jeg ville ikke sagt at det var spesielt høyt faktisk. Er selv like høy som det, og kunne fint vært 183 i stedet! Gjennomsnittshøyden øker jo bare også, jeg har flere elever (ja, jenter) på ungdomsskolen som er mye høyere enn 173 allerede.

Utrolig vanskelig faktisk! Det vil si, jeg er 163 og ville ikke vært 158, men nå som jeg har blitt voksen, er jeg i grunnnen fornøyd med å være relativt liten:-) 173 høres myyye ut for meg, men det er jo fordi jeg ikke er så høy. Men 5 cm høyere hadde vært greit;-)

Det er helt festlig, men hver gang det kommer innlegg omhøyde er det alltid flere små damer som bare MÅ fortelle hvor lite feminint det er med høye damer. Er mindreverdighetskomplekser? Slemhet? Dumhet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...