Gå til innhold

Noen som har erfaring med Close Baby Carrier?


Maia&Mathias <3

Anbefalte innlegg

Tenker veldig på å kjøpe denne til jenta som kommer i juli. Det jeg er litt usikker på er om

 

- er den litt for varm på sommeren?

 

- er den lett å bruke?

 

- noen pluss/minus sider med denne?

 

 

Glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haaper noen svarer her jeg ogsaa. Har allerede kjoept en paa nett, saa den er vel underveis, men har ingen erfaring selv. Synes uansett den saa skikkelig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gaar fikk jeg den forressten i hus! Proevde den litt og sjekka, og den ser hvertfall kjempelett ut aa bruke. Veldig myk i stoffet og behagelig. Tror det skal bli kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt den i bruk enda, men den ligger og venter til junior kommer til verden. Har hørt veldig mye bra om den og den virker veldig enkel å bruke. Jeg kjenner noen som har brukt den og de har i hvertfall vært kjempe fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Brukte en babybjørn bæresele til eldstemann og brukte den MYE, hver gang vi var ute å trilla måtte jeg putta han oppi, han nekta rett og slett å ligge i vogna si! Kom av at han hadde vondt da, så når vi fikk behandla han hos osteopat gikk d bedre... De anbefaler jo ikke å bruke babybjørn så tenkte at jeg ville kjøpe noe som var litt mer ergonimisk og bedre for babyen denne ganga...

 

Så da tror jeg rett og slett vi går for denne altså! *gøy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller også mot denne :)

Det er jo virkelig en bæretøyjungel der ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var noedt aa ty til internett (vet ikke om de selger det i Norge noen sted) og etter mye leting og sammenligning, var den billigst her:

http://www.sasaslings.co.uk/

Det tok dessuten bare 3 dager, saa var den kommet i posten:)

Skrev mail til dem foerst om aa sende til Spania, og det var helt greit. Maatte bare skrive inn full adresse i et notatfelt utenom, siden andre land ikke kommer opp som alternativer, men helt ok! 5£ i frakt, men likevel ble det billigere enn andre nettsider tilboed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips av nettbutikk BarniHodetOGiMagen♥! :)

Må bare spørre om en ting. Her inne på BIM så har vi alle fått anbefalt Close Baby Carrier, men hvorfor ligger Moby Wrap som bestseller på denne siden ? Den ser jo ganske lik ut og er billigere? Hva er forskjellen ? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null erfaring selv paa dette, men jeg tror den viktigste forskjellen ligger i at Moby Wrap maa knyttes fra bunn av, og CBC er bare aa tre paa seg og stramme (den har justeringsringer paa hver side for aa stramme den paa plass). Jeg kikka meg godt rundt, men kom frem til at denne ville vaere mye enklere aa bruke. Blir spennende aa se!

(hvorfor Moby Wrap er bestseller.... Det var jammen et godt spoersmaal! Kanskje andre vet?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne å kikka på den siden i England og det ser ikke ut som at de leverer til Norge. De leverte ikke til land utenfor EU så da må en nok bestille fra noen norske nettsider... Norske nettsider de selger CBC er (kanskje noen fler altså men er disse jeg har vært inne å sett på:):

 

http://bereglede.no/index.php?main_page=index&cPath=84_296_212

 

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=product_info&cPath=545_332&products_id=3108

 

http://morogmeg.no/index.php/utstyr/close-baby-carrier-grape-butterflies.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt allerede: Hvilken farge kjøpte dere og var de fine? Jeg har vært inne på mor&meg og siklet etter den brune. Synes den ser SÅÅÅÅÅ fin ut!!! Selvfølgelig har vi litt lite penger nå så blir ikke handling denne mnd men d gjør jo ikke noe når de allikavel var utsolgt for den fargen... :) Får bare håpe de snart får den inn igjen. Har sendt mail til de for å spørre så håper jeg får svar fra de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maa skrive mail til dem og spoerre. Det kom ikke opp at de sendte til Spania heller, men det stod noe om aa si fra til dem/spoerre om sendinger i Europa. Og i svar fikk jeg at det var ikke noe problem!

Min er olivengroenn. Synes den er kjempefin! Ikke for moerk saa den blir varm, og den er noeytral og dus og fin:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...