Gå til innhold

Noen som bestiller fra Yves Rocher? SINNSYKT billig da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvertfall mye av produktene..

Men jeg ble overrasket, for er ikke YR et kvalitetsmerke på linje med Saint Lauren eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det frakkeste på markedet,

forveksler du YR med YSL??

Skrevet

Haha, du mener på linje med YSL? (Yves saint laurent).

Nei, Yves Rocher er et billig drittmerke.

Skrevet

Jeg bestilte endel varer derfra før i tiden.

Alltid fornøyd med produktene!

Spesielt var det noen solkremer/aftersun som jeg likte veldig godt...de luktet så himmelsk! :)

Skrevet

Tror det blir å overdrive å sammenligne Yves Rocher med Yves Saint Laurent...

Sikkert billig, men jeg synes produktene er dritt. Mora mi har bestilt derfra noen ganger (aldri klok av skade) og prøver hver gang å prakke på meg dritet (sida hun ikke vil ha det sjøl).

Man får stort sett det man betaler for, og i dette tilfellet er det dårlig kvalitet!

Skrevet

hehe, Yvers Rocher lukter helt jævlig. Utrolig påtrengende lukter som er så søte at du tenker fjortis i eksperimenteringsfasen ifht kosmetikk og parfyme når du kjenner det.

Faktisk så var jeg fjortis selv når jeg fikk mamma til å registrere seg der slik at jeg kunne bestille de "deilige" parfymene og den "fantastiske" kosmetikken.

Det er en grunn til at det er så billig....

Skrevet

Fjortisparfymer som 18:34 sier, eller så lukter det gammal dame av det. *spy*

Skrevet

Det er ikke et kvalitetsmerke. Synes det er sånn passe greit selv, men har også prøvd en del produkter jeg bare har kastet fordi det har vært forferdelig dårlig. Har kjøpt en del derfra tidligere, men har aldri opplevd å være veldig fornøyd med noe. Det skal sies at jeg ikke bruker dyre kvalitetsprodukter til vanlig, kjøper kremer og sånn på H&M vanligvis, men bestilte en del fra YR før da jeg synes det var enklere å få det hjem i postkassen,.

Skrevet

Det forundrer meg at så mange av dere (prosentvis i denne debatten så langt :P ) slakter produktene derfra...

Ikke at jeg kjenner til parfymene deres, men jeg har seriøst vært fornøyd med mange produkter derfra.

Og jeg er ikke vanligvis fornøyd med 'hva som helst', liksom... :)

Men så er jeg jo heller ikke storbruker av hverken sminke, kremer eller annet stæsj for hud og hår. :) Så kanskje jeg egentlig bare er helt idiot hva gjelder kvaliteten på denslags. :D

Skrevet

Jeg bestiller med ujevne mellomrom varer derfra, men bruker ikke hudpleieproduktene, parfymene eller sminken derfra. Kroppspleieproduktene derfra, derimot, bruker jeg en del av og like fornøyd med de som det man får kjøpt i dagligvareforretningene.

Er for øvrig et skikkelig luksusdyr, så aller helst vil jeg ha dusjsåper fra Biotherm og andre enda mer eksklusive merker. Men har ikke noe imot å bruke dusjsåpene osv fra Yves Rocher i det hele tatt. OG som du sier: Det er jo sinnsykt billig. =)

Skrevet

Bestilte masse derfra i tenårene, jeg og venninnen min var helt frelst på de produktene. Vi vervet nesten hele slekta for å få de "fine" vervepremiene. Ikke aktuelt å bestille noe derfra nå lenger, da jeg bruker svært lite kroppsprodukter og de jeg benytter, kjøper jeg på parfymeri og prøver å bruke mest mulig økologisk/parabenfritt, men det er jammen ikke enkelt. Vet ikke hvordan YR forholder seg til det, har ikke sjekket.

Skrevet

Jeg bestiller shampooer og balsamer og hårkurer derfra. Og jeg bestiller også dusjsåper. Dette er ting som det går MYE av i huset hos oss ( 4 stk som trener 5 dager i uken..) det er veldig billig og helt ok kvalitet ¨på. Jeg liker shampooene veldig godt da...

Har prøvd litt sminke derfra..men har ikke vært fornøyd... Og jeg har prøvd noen parfymer ( sånn gratisprøver...) men det har ikke vært min duft...

Har også hatt noen håndkremmer derfra som har vært helt ok.. men litt sterk lukt etter min smak....

• 4 år senere...
Skrevet

Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg:

I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester.

Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk!

Skrevet

Du kan like gjerne gå på h&m, kjøpe med deg h&m sin egen kosmitikk samt billig parfyme til 39. Ofte også shampoo og balsam til 20 , å kvaliteten på dette er bedre enn driten du får kjøpt på YR..

110%!

Skrevet

Bestilte masse derfra i tenårene, jeg og venninnen min var helt frelst på de produktene. Vi vervet nesten hele slekta for å få de "fine" vervepremiene. Ikke aktuelt å bestille noe derfra nå lenger, da jeg bruker svært lite kroppsprodukter og de jeg benytter, kjøper jeg på parfymeri og prøver å bruke mest mulig økologisk/parabenfritt, men det er jammen ikke enkelt. Vet ikke hvordan YR forholder seg til det, har ikke sjekket.

Anbefaler deg produkter fra Maria Åkerberg. De er økologiske og ikke altfor dyrt! Finnes en nettbutikk ;-)

Anonymous poster hash: fe7b3...38e

Skrevet

Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg:

I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester.

Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk!

Endelig en dyreforkjemper som ikke ser poenget med å kaste ting man allerede har KJØPT på grunn av den mye omtalte "signaleffekten". Det hjelper ikke dyrene at produkter som allerede er kjøpt og åpnet, blir kastet. Tvert imot, bidrar mer kasting til mer forurensning av grunn i områder der dyrene bor.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at dere synes det er så sinnsykt billig? Får jo like billige ting i butikkene. Eller er det bare jeg som ikke ser de billige tingene?

Anonymous poster hash: e2a6a...22d
Skrevet

Det er da ikke så billig? Min venninne er svært sensitiv for hudpleieprodukter sier yves rocher er noe av det eneste hun tåler

Anonymous poster hash: 95b09...6a0

Skrevet

After sun , lilla shampoo og dagkrem kjøper jeg der

Liker produktene valg godt.

Anonymous poster hash: 054df...20a

Skrevet

På alle kjøpesentere i Frankrike har de egne Yves Rocher butikker. Produktene er ikke så dårlig som mange sier de er.

De har i mange år spesialisert seg på å utvikle gode kremer, de kan ikke sammenlignes lengre med det de var på 80'tallet.

MEN...

I utgangspunktet testet ikke YR produktene sine på dyr. Men nå... har de solgt sjelen sin til Kina, og av en eller annen IDIOTISK grunn er det påkrevd i Kina at produkter først testes på dyr???? Forstå det den som kan?

Yves Rocher har i mange år vært ledende i kampen mot testing på dyr, men nå er visst kapital viktigere.

Trist!

Anonymous poster hash: db0c8...e09

Skrevet

Billigmerke hvor du får det du betaler for!

Anonymous poster hash: 130d4...a26

Skrevet

Jeg kjøpte masse hos YR når jeg var yngre. Ikke enig i at det bare er dritt, kroppspleie- og hårpleieprodukter er helt ok. Likeså solkremer. Så veldig billig er det vel heller ikke. Sminke og hudpleie er vel på linje med L'Oréal i kvalitet.

Har handlet lite der i det siste, har råd til å kjøpe høykvalitet i sminke og hudpleie.

Er det noen som husker et tilsvarende firma, tror det var svensk... Fleur de Sante?

Anonymous poster hash: eb848...51e

Skrevet

Fem år gammel tråd...

Anonymous poster hash: 4589c...f43
Skrevet

Fem år gammel tråd...

Anonymous poster hash: 4589c...f43

Herregud, skal du påpeke det i alle gamle tråder?

Du er ikke noe forumpoliti, deg et liv!

Anonymous poster hash: 42854...360

Skrevet

Det spiller ingen rolle hvor gammel en tråd er. Tenk på hvor mange ganger man ser en tråd som kan svare på ditt spørsmål om mange har svart da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...