Gå til innhold

4 dager på overtid og allerede motløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd at det skulle være så fælt å gå over tiden. Er "bare" 4 dager over, men jeg har mistet alt håp om at fødsel skal sette igang av seg selv, ja jeg lurer til og med på om det i det hele tatt blir å komme en unge ut av meg ever!!! Går rundt å kjenner på alle tegn osv, men INGENTING! Jeg befinner meg laaaangt nedi kjelleren, og er så sliten, for sove det gjør man jo heller ikke lengre. Flere som har det sånn? Jeg er bare sikker på at jeg aldri kommer til å føde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...uff ass..jeg gikk 10 dager over med førstemann og det var som du sier..trodde han aldri skulle komme :) har 8 uker igjen med bebisen nå og håper den kommer rundt termin..er tungt å gå over mye...lykke til da...hvil og slapp av..:)

lykke til!

Skrevet

Hei :)

Jeg vet det er utrolig tungt å gå på overtid, er 3.gangen jeg gjør det selv og det er lange dager. For meg har egentlig de første dagene på overtid vært verst. Når jeg begynner å nærme meg en uke gir jeg bare opp å vente på rier og hverdagen surrer og går sin vante gang..:P

Er jo ikke stort vi får gjort uansett, annet enn å trøste oss med at babyen er ute senest da eller da, for ut MÅ den jo tross alt :)

Lykke til med de neste dagene, håper du har den lille hos deg om ikke lenge :)

Skrevet

Takk dere!

Dagen i dag har heldigvis vært bedre, har bare kapitulert og er nå bare innstilt på at de skal strippe og grave på kontrollen på fredag, så SKAL jeg føde før neste uke starter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...