Gå til innhold

Fredrik ? Hva synes dere......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min mellomste heter Fredrik og jeg er kjempefornøyd med navnet. Enkelt, internasjonalt og ikke et typisk motenavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke, begge Fredrik jeg kjenner er outlaws bikere og begge er notorisk utro mot henholdsvis samboer og frue når de er med mc kompisene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrik er et flott navn! Søtt på smågutter og tøft på voksne. Det er et vestkantnavn, har jeg lest. Ser alltid for meg en høyt utdannet, slank og sjarmerende mann med oppegående foreldre når jeg hører navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er navnet ødelagt av et håpløst tilfelle i min familie, men navnet i seg selv er egentlig ganske fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter sønnen min og naturligvis synes jeg det er kjempefint =D Er jo ikke for vanlig eller uvanlig heller =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik er et for "belastet" navn for min del, får negative assosiasjoner. Har jobbet på flere skoler og hatt mange elever, og alle Fredrik'ene jeg har støtt på har vært problemelever. Mye diagnoser, adferdsproblemer osv.

 

Har snakket med andre om navnet også, og de er veldig enige med meg i at det er mange problemelever som heter Fredrik. En lærerkompis har en sønn som heter det selv, og han angrer helt ærlig litt på navnevalget etter at han har møtt på mange problem-Fredrik'er i skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nydelig. kjenner en liten fredrik. han er en søt liten tullekopp. litt rampete og altid glimt i øyet. litt sta, men likevel fornuftig. hel herlig gutt. og det er da det intrykket jeg har av vordan fredrikker er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker navnet, men det er dessverre brukt så mye i området her at det var uaktuelt for oss. Det er bla 2 som heter Fredrik i barnehagen til eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er et nydelig navn. hadde det ikke vært for at min bror heter det så hadde nok barnet mitt fått dette navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...