GogJSpentNå Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Har i den siste tiden hatt veldig regelmessig TR på ca 4 uker. Nå er det da gått nesten 8 uker å ingen tegn til TR enda, men negativ test i dag tidlig. Kan jeg enda håpe på positiv test eller er det bare vente på en VELDIG forsinket TR?
Fauna00 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Du skulle jo egentlig testet positivt fra ca dagen du du skulle hatt mens... Men man veit jo aldri! Ta en tur til legen, så får du sikkert svar med en gang :-D
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Tror du stresser med og bli gravid. Jeg har og regelmessig syklus men plutselig vart den 10 dager lengre. Har du ikkje testet posetift nå er du nok ikkje gravid. Får krysse og håpe TR kommer så du får starte igjen.
GogJSpentNå Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2011 Har ikke stresset med å bli gravid. Vi hadde ikke planer om og prøve på nytt enda, men ser jo nå når jeg ble forsinket at jeg håpet jeg var gravid Så jeg tror det blir prøving fra nå av Kjente jo litt skuffelsen med negativ test Men når man har en sen TR har man ikke da en sen eggløsning? Får man ikke TR ca 14 dager etter EL ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå