Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei på dere nydlige spå jentene mine <3

får dere opp Mai på meg ennå? me tanke på spire? Jeg til Gyn på Torsdag :) for å se om alt er fint å flott :) hehe jeg tror jeg har klart å legge alle de vonde følelsene rundt SA bak meg :) min tur kommer vel snart den også :)

klemmer :D jeg får ikke tid til å se på noen nå. lille er hjemme igjen og gubben så jeg skal se om jeg får gubben ut av hus ikveld når lille er i seng :) da kan jeg se mer :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143107174-jenter-d-smiler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får stå for det jeg sa sist, men det er noe som uroer meg nå når jeg ser på deg nå... blir så tung i brystet, akkurat sånn følelsen som når du har grått en hel dag og halsen snører seg sammen på en måte. Kan tenke meg at det er sånn for de som har nøtteallergi, og har anfall for halsen bare snurper seg sammen og jeg hiver etter pusten...Må strekke på hodet og legge det bakover for å puste gud så ekkelt...

Er det noe du skal være forsiktig med å tro, er det noe jeg skal 'advare' deg mot eller fra... eller er det -mtp- dette gjelder siden jeg skriver under hennes innlegg å ser nicket... dette skjønner jeg ikke så jeg må komme tilbake til deg om dette...og nå som jeg er ferdig med å skrive puster jeg vanlig igjen....

Dette var skikkelig ekkelt altså...

Annonse

Eg tror du skal se på henne en annen dag eller under et innlegg der hun har skrevet sist... For eg leste nett no "det som du skrev" at det er noe som hente meg i dag.... Før i dag da vi alle 3 var inne da ja, vil ikke gå noe mer inn på det her men, kan også vere slik beskyttetavengler også har det :P

Har hatt en tung dag/uker/mnd selv så kan vere du fikk opp meg og kan vere du fikk opp henne, men det var iallefall som å lese som det skulle vert til meg... Håper du skjønner elendig på å forklare :P

Det var det jeg nesten trodde for jeg så nicket ditt hele tiden så da plukket jeg vel opp det.... :-(

Uansett hva du har vært gjennom så vet jeg hvordan du følte det og så leit at du har følt sånn :-(

Varm klem

PS! Skal se på henne en annen dag i en annen tråd jeg :-)

vi alle kommer oss opp igjen om ikke i dag eller i morgen eller dette året kommer det alltid nye tider som vi blir sotte pris på...

Unskylninger kan vente og vente med en dag da du minst venter det kommer de frem, men desverre kan det ta noen år og noen ganger kan det vere mangen år... Og enkelte tar det med seg i graven... Noe som kommer til å skj i denne familien for min familie er ikke de som sier unskyld om de har sagt eller gjordt noe feil eller galt...

men se på henne en anne dag :D Dumt du fikk meg opp på hennes tråd :( vil ikke trenge meg på, ville bare hjelpe henne :)

Håper eg er tilgitt for å gjordt meg til bry i hennes tråd ..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...