Gå til innhold

IKM i uke 16? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har begynt symptomjakten enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det normalt å ha mensmurringer allerede 4dpo?

Skrevet

Mensmurringer 4 dpo er vel litt tidlig? Kanskje det er egget som fester seg? Lykke til! :)

Jeg har også startet symtomjakten. Men kjenner egentlig ingenting. Jeg er 7 dpo nå, og synes dagene frem til IKM går veldig sakte. Jeg har litt ømme pupper da, men det har jeg jo alltid når mensen nærmer seg. Jeg er også litt kvalm om morgenen, men det tror jeg også kommer av lite søvn. Det blir spennende dette her!

Hvor tidlig tenker dere å teste? Jeg har flust i tester denne gangen, så tipper at jeg ikke klarer å vente helt til IKM. Da er jeg på besøk med svigers også, og er så redd for å bli "avslørt". Men hvor tidlig er det mulig å teste positivt, mon tro?

Skrevet

Mange tester positivt 9 eller 10 dpo. :)

Skrevet

Ja får satse på at det er egget som har festet seg, for i dag har jeg hatt enda mer av det. Blir spennende å se hva det blir til =)

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikm i uke 17..men tenker å teste på påskeaften :)

Har hatt en veldig god følelse for at vi traff denne gangen, og syns ventingen er tortur :P Er jo bare 7 dpo i dag, men har hatt mensmurringer siden 4 dpo. Har en merkelig tyngde-følelse nederst i magen... Er oppblåst og litt forstoppet, så lurer på om det er årsaken til tyngden jeg kjenner da:p Fikk vondt i brystvortene på fredag og har det enda, men tror at jeg har hatt det mellom el og ikm i tidligere pp, så kan ikke ta det som noe annet enn pms kanskje :/ Og lotion-utflod siden 3 dpo..det pleier jeg ikke å ha, pleier å være tørr..og i dag er det blitt litt mer enn de andre dagene :) Og i går da jeg la meg stakk det veldig i magen på høyre side, pluss at mensmurringen var nesten vond..i alle fall veldig ubehagelig!

Men får jo ikke vite noe før om nesten 1 uke, så må bare holde ut :)

Skrevet

Hei!

Jeg har IKM på torsdag men allerede i går svidde jeg av en clearblue test. Den viste ett svaaaaaakt kryss, men mannen trodde bare det var mine øyne som kunne/ville se det, så det ble ikke akseptert godt nok. I dag tok jeg en billigtest og den slo jammen meg ut den å.

Ikke en sånn skyggestrek som man har trodd har vært positiv tidligere, men helt klart og tydelig en strek til ved siden av som er like tykk, litt rosa. Ikke fullt så sterk som teststreken, men fortsatt ganske tydelig.

Tør ikke helt å slippe jubelen løs siden IKM ikke har vært enda. Men en klarere strek enn dette har jeg ikke hatt tidligere!!

Skrevet

Gratulerer så masse! For en flott start på uka! Lykke til videre!

Skrevet

Hei jenter!

Hvordan går det med dere? Er det flere som har fått positive tester?

Skrevet

God påske!

Jeg prøver igjen jeg, siden det forrige innlegget mitt ikke kommer frem. Jeg har jammen meg fått flere helt klart positive tester! :) IKM var på onsdag, og har ikke sett noe til TR, så nå håper jeg bare at dette holder hele veien. Jeg er så glad!

Gratulerer til deg, jente_88! Da kommer vi i januarklubben sammen da?

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Gratulere så utrolig mye Sunniva86 =)

Jeg tok en digital test i dag som viste gravid 2-3, så da er jeg ca så langt på vei som jeg trodde. Terminen blir da foreløpig i januar. Gleder meg til å følge deg videre i januarklubben =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...