Sunniva86 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter! Flere enn meg med IKM i uke 16? Her nærmer el seg med stormskritt, og jeg kan igjen starte på den nervepirrende symptomjakten. Denne gangen håper jeg så inderlig at det skal klaffe!
Noah 08. Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Hei! IKM 19 april her,men er vel mest med for gøy denne mnd. også.. skal ikke prøve aktivt før over påske Har dog vært uten p-piller siden sept. 2010 så man vet aldri El ventes i dag/morgen om kroppen har normal syklus,ikke godt å vite med pcos. Lykke til!
Gjest Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Heisann! Jeg har IKM 20 april. Er veldig spent på om vi klarer det denne pp. Er fast bestemt på å gjøre alt annet enn å jakte på symptomer i de nærmeste ukene, så her er gjøremål dag, kveld, helg og hverdag satt opp. Hihi... Alt for å ikke kunne ha tid til å kjenne etter noen tingen som helst.
havrebodl Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Jeg har også IKM i uke 16. Jeg vil, jeg vil, jeg viiiil være gravid denne gangen:) Lett for at det ene symptomet etter det andre dukker opp i den noe ufrivillige jakten på en graviditet..-bare det stemmer denne gangen....Spennende dager framover er det uansett! Krysser fingrer og tær for oss:)
Sunniva86 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2011 Så gøy at vi er flere! Jeg har trolig IKM 20.april, midt i påskeferien! Da skal vi etter planen være på besøk med svigers, så da skal jeg ihvertfall klare å utsette testingen en stund Men symtomjakten er det verre med. Jeg prøver, prøver, prøver å la være å tenke på det, men tolker likevel alt av følelser og mulige graviditetstegn. Jaja. Men, det viktigste først, for nå fikk jeg akkurat positiv EL - test! Ha en fin uke da, jenter!
Kicam Skrevet 6. april 2011 #6 Skrevet 6. april 2011 Jeg har også IKM uke 16, nærmere bestemt i helga, så må vente til slutten av den uka også Men jeg er utrolig spent på hvordan denna pp`n går:) Jeg har en god magefølelse på denne måneden:) Deilig med påskeferie i tillegg! Så da blir det EL til helgen nå, så får vi vente spent å se hva som skjer videre;) Lykke til alle sammen:)
Mamma til prins 2012 Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 Hei! Da melder jeg meg inn her i stedet siden jeg ikke har fått eggløsning enda. Trodde kanskje jeg hørte til IKM uke 15, men her er jeg =)
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 7. april 2011 #8 Skrevet 7. april 2011 Jeg kommer nok til å ha IKM i slutten av uke 16. I dag er tredje dag med positiv EL-test, så regner med eggløsningen er rett rundt hjørnet. Krysser fingrene! Har litt lyst å ta en test første fridagen i påska. På torsdagen.
4barns mor Skrevet 7. april 2011 #9 Skrevet 7. april 2011 Venter mensen 18 april. Spennende å se hva som skjer da. Klaffet sist.. Krysser fingrene for oss )
Noah 08. Skrevet 7. april 2011 #10 Skrevet 7. april 2011 Jubler for EL til rett tid 2 ganger på rad jeg! Da virker det som kroppen er i rute.. vi skal legge inn aksjer neste pp.. henger bare her inne så lenge Vektnedgang med lavkarbo har gitt meg stabil syklus,hurra :-)
Mamma til prins 2012 Skrevet 8. april 2011 #11 Skrevet 8. april 2011 Da har jeg fått positive eggløsningstester 2dager nå, jippi! Så da er min IKM torsdag 21.april. Kommer til å bli en lang ventetid... huff
Snelafel Skrevet 8. april 2011 #12 Skrevet 8. april 2011 Jeg skal ha mensen 19.april, og den kommer nok siden jeg hadde eggløsning for to dager siden og samboeren min kom hjem i dag. Skikkelig kjipt? JA :-(
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2011 #13 Skrevet 8. april 2011 Så spennende at vi er så mange ) Kanskje en av oss får nyttårsbarnet ;o) Jeg lagde en IKM påske tråd, tenkte ikke at det var uke 16, så da hopper jeg heller over her !
Mamma til prins 2012 Skrevet 8. april 2011 #14 Skrevet 8. april 2011 Ja, kanskje det blir nyttåsbarn på oss?? I følge kalkulatoren så blir eventuelt terminen 01.01.12 for min del. (Men tør ikke håpe på at det klaffer egentlig)
Mamma til prins 2012 Skrevet 8. april 2011 #16 Skrevet 8. april 2011 Å så spennende da. Kanskje vi kommer til å følge hverandre. *håpe* Men må vel innrømme at jeg håper mer på januar barn enn desember, men kommer til å være over av begeistring uansett
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2011 #17 Skrevet 8. april 2011 I og med at jeg allerede er den heldige innehaver av et desemberbarn, så hadde januar helt klart vært å foretrekke.. Jeg skal holde øye med deg, og ha en innholdsrik helg.. Hihi
Mamma til prins 2012 Skrevet 8. april 2011 #18 Skrevet 8. april 2011 Du får ha en innholdsrik helg du også.. Skal nyte min til det fulle, og holde et øye med deg også.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. april 2011 #19 Skrevet 9. april 2011 Da blir det ikke IKM uke 16 ihvertfall siden jeg testet positivt igår. Skjønner ikke helt hva som foregår jeg. Lykke til alle sammen! Håper spiren min klamrer seg fast, og at vi sees på 1. trimester snart! Med mindre jeg havner tilbake her snart. Jeg er fryktelig usikker, og føler meg absolutt ikke gravid.
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Hører jeg til her? Sluttet på pillen 20 mars, og har ikke hatt TR enda. Har jeg da IKM den 20 april?
Mamma til prins 2012 Skrevet 10. april 2011 #21 Skrevet 10. april 2011 Måtte hente opp denne tråden igjen for vi lå så langt nede. Er alle ferdig med eggløsning og venter bare på ikm nå??
Noah 08. Skrevet 10. april 2011 #22 Skrevet 10. april 2011 Jepp,el på torsdag...tror jeg.. testet ikke,bare masse el-slim og murringer i ryggen. Så da blir IKM sannsynligvis 21 april Den kommer nok her siden vi ikke la inn aksjer,men da er det desto mer spennende å starte neste pp for da skal vi prøve mye;) Lykke til dere andre :-)
Mamma til prins 2012 Skrevet 10. april 2011 #23 Skrevet 10. april 2011 Samme ikm dato som meg det Noah + babyønske. Men vi har lagt inn aksjer hver dag siden forrige torsdag, så håper virkelig at det er noe som klamrer seg fast og som gir positiv test neste tordag =)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. april 2011 #24 Skrevet 10. april 2011 Tror ikm er i uke 16. Litt usikker siden jeg ikke har testet etter el denne måneden
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. april 2011 #25 Skrevet 10. april 2011 Krysser fingrene for at el var før mannen min reiste i nordsjøen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå