Gå til innhold

Regnsett,støvler. Noen anbefalinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg foretrekker Reflex regntøy.

Av støvler syns jeg Tretorn virker greie, det ser hvertfall ut til at det selges en del av de. Har foreløpig ikke prøvd de, men kommer nok til å gå for de neste gang han trenger nye.

Annonse

Vi har arvingen i friluftsbarnehage i bergen og er veldig fornøyd med Helly Hansen til sommeren og Reflex til vinteren. Synes reflex er for tykt for sommerhalvåret. Ellers bruker vi bare Tretorn støvler da de er etter hva jeg skjønner de eneste som ikke morkner iløpet av sesongen. Alle i barnehagen har Tretorn, og billig er de også :)

Vi kjøpte først Tretorn-støvler i fjor, men jeg syntes de var så innmari tunge at jeg kjøpte viking i stedenfor. Koster ikke mer de heller, var vel 300 for tretorn også (mulig de hadde kampanje til 200 en gang?). Snuppa løper som bare det i vikingene, og de har ikke morkna i alle fall. Av regntøy bruker vi reflex nå - fornøyd med den- , skal kjøpe troll neste størrelse siden jeg eeeelsker de andre troll-dressene vi har.

Anbefaler uten tvil skogstad, navigare eller Ticket 2 heaven regnsett fordi de er myke og gir bedre frihet til bevegelse.

Hold deg unna reflex sitt regntøy da kvalitet ikke kan sammenlignes og stoffet er stivt og hardt.

Støvler anbefaler jeg Viking eller Bisgaard ! God bevegelse og god såle med demping og såle som ikke sklir like fort.

Har prøvd både helly hansen, reflex, stormberg, og de jeg anbefaler og det er kun de som holder mine krav som er forholdsvis store da jeg er ung, jobbet i bhg og er mye ute i vær og vind med vår 3 åring.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...