Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hvor gammel er h*n i så fall? Poden gjorde det tidligere, men har sluttet! Vil ikke spise noe som har "hard" struktur lenger... :-(
Mimmi84 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 han er halvannet i dag faktisk han spiser skorper (og knekkebrød) men jeg føler at han spiser mer om jeg tar bort skorpene. tror det er slitsomt å tygge disse skorpene, så han blir lei mye fortere. spiser kanskje en skive med skorper eller to uten. han er litt småspist av seg, så jeg synes det er viktig at han spiser så mye som mulig. det kan jo også hende at han får i seg såpas mye mer ved skorpespising at det holder med den skive?
Magia Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Gutten min på 13 mnd elsker skorper. Vi skjærer dem noen ganger av, så spiser han dem dagen etter når de har blitt sprøe. Nekter å spise middag hvis han ikke har skorpe i hånda. Nå har vi begynt å gi han brødskiven med skorpen på, og han stusser ikke videre på det. Men jeg vet at dette ikke er så vanlig blant de små da. Mange som ikke spiser skorper..
gravid-81 Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Gutten min liker best "skalken" han- altså så og si bare skorper:-) Spiser også skorpene på vanlige skiver. han er 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Hun gjorde det før - nå som hun har blitt 1.5, har hun sluttet. Spiser rundt og lar skorpene være igjen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Jenta mi på 14 mnd har perioder hvor hun spiser rubbel og bit og andre perioder vil hun ikke ha skorper og bare kaster de fra seg.
Lemonia Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Gutten min er 2 år 4 mnd og han spiser skorper når det passer ham, for å si det sånn. Knekkebrød elsker ham, så hvorfor han ofte ikke vil ha skorper vet jeg ikke, men gjør meg ingenting å skjære dem vekk.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Lillegutt på snart to både spiser og ikke spiser skorper. Han spiser knekkebrød også. Men her om dagen rista vi brød, og DA gikk skorpene ned på høykant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå