Gå til innhold

Tidlig UL i går

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i går, og etter mine og legens utregninger var jeg i går 9+0. Så en liten nøtt inni der, gynekologen så hjertet sa han (jeg kan ikke si jeg så det så mye, men d er jo så lite nå...) Han målte crp, og den var kun 2 cm, noe han mente skulle vært 3 cm hvis jeg var 9 uker på vei. Jeg er ganske sikker på at jeg er 9 uker, da jeg vet når siste mens var, når eggløsning var, og når jeg testet positivt. Må alle være like store , er det ikke forskjeller?

Boken jeg har fått av legen uke til uke, så står det at i uke 9 er crp 2-3,3 cm, og dette var jo første dagen i uke 9, er ikke dette normalt da, at den bare var 2?

Det var helt sprøtt å se at det var noe inni der... helt ubeskrivelig egentlig.. Har lyst å ta ultralyd hver uke :D (skal ikke det da...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143106922-tidlig-ul-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var på tidlig ul pga at jeg var usikker på hvor langt jeg var på vei..da sa legen 8+2 og klumpens hjertet slo og den målte 17,8mm.. så får meg virker det logisk med 9 uker og 2cm..

men er vel som på utsiden,vokser i røkk og napp..

skal på ny ul 14 april jeg da,spennende,for har ingen mage enda bare pløsete bolledeig mage så føler meg ikke så gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...