TulleMor09&11 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Ble innlagd til observasjon med premature rier søndag. Er i uke 34. Dem satte ei sprøyte for å stoppe riene litt pga lang veg til sykehuset. Etter virkninga av sprøyta var borte så tok riene seg sjikkelig opp. Men etter 5 timer så var det som om noen skrudde av ein bryter så slutta dem. Hadde da hatt rier siden 07.30 med intrvaller på 4min. Dette varte da i 12 timer. Er jo kjempe gla for at det sluttet, alt er bra med barnet. Dem sjekka alt og tok ultralyd. Er 2.gangsfødende, føsrte kom til termin så har aldri vert i tankene mine at eg kunne føde før tia her. Men nå har eg fixet til babyen kommer. Pakket bagen og er egentli klar om det skulle bejynne på ijenn. Er det andre som har opplevd at riene bare slutte? hvor lang tid etter fødte dere da? veit jo at det er veldi individuellt. Selv trur eg ikkje at eg føder før temin, men veit jo aldri. Så går litt på nåler her.
Plutselig_gravid Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 I mitt forrige svangerskap hadde jeg premature rier. Men gikk ikke med rier så lenge som deg da og det ble aldri skikkelig intenst. Men rier var det nå i hvert fall Dro inn på sykehuset og de valgte å ikke stoppe riene. Var 35 uker på vei og ul viste at barnet var 3 kg allrede. Brått stoppet alt opp og jeg fikk reise hjem. Hadde åpnet meg ca 2 cm og livmorhalsen var nesten helt avflatet. Fikk beskjed om at jeg burde forberede meg på fødsel de nærmeste dagene. Uken gikk og ingen fødsel. Endte opp med at jeg fødte på overtid i uke 42. Men jeg var så og si ivalid av bekkenløsning og lå stort sett på sofaen de ukene. Mulig det er det som gjorde at det ikke satte det hele i gang igjen.
TulleMor09&11 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Høres så forferdelig ut med bekkenplager. Er heldig som ikke har vert plaget med d. Er i veldi bra form, styrer rundt her men ikkje noe voldsomt. Har jo ei datter på 2 år så er jo ikkje stille rundt meg her Kjenner kynnerene har tatt seg opp ikveld. Men håper det stopper med d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå