Gå til innhold

Hjemmegående småbarnsmor ønsker enkle trenetips for å komme i litt bedre form!!


Gjest Mammamoms

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms

Jeg går hjemme med ei datter på drøyt 2 år, og står nå på tersklene til et nytt svangerskap, (håper og tror jeg;)).

Jeg har ikke planer om å begnne å trene på noe treningsenter eller noe sånnt, men kunne ønske noen øvelser som er enkle å putte inn i hverdagen.

 

Jeg føler at jeg er i bevegelse det meste av dagen, men det er ikke på noen slik måte at jeg føler kondisen blir god...

 

Jeg trenger ikke å gå ned i vekt, for den ligger allerede på en minimum, men jeg trenger å føle meg litt mer "sterk/frisk" i kroppen. Føler meg på trøtt og seig i bevegelsene...

 

Jeg blir glad for mange svar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med trilling og turer utendørs? Kjempe effektivt å trimme i bratte bakker, får opp pulsen fint selv om man går :) Og finnes masse fine styrkeøvelser man kan gjøre hjemme, særlig hvis man investerer i f.eks en fitnessball :D Kan også inkludere jenta di i treningen, med løft for rygg å armer f.eks og spensthopp o.l ;) Finnes masse muligheter, bare vær kreativ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

Tusen takk begge to! :-)

Det hjelper med godt med noen tips selv om man har hørt de før:) Blir liksom et dytt i ryggen for å komme i gang!

Jeg har virkelig tro på å være ute, og å gå turer!

Og jeg skal også titte på den bloggen og samle tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...