Gå til innhold

Mobbing på anonymforumet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mange her inne som har følt seg mobbet eller latterliggjort inne på dette anonymforumet? I så fall på hvilken måte?

 

Synes dere det virker som det pågår mindre mobbing på skravleforumet enn på anonymforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart er det mindre mobbing der man må ha nick. Skal man være en aktiv bruker blir man ikke særlig populær om man er kjent for å slenge med leppa til alt og alle, med nick

 

Men det er et nettforum, om man tar seg nær av negative kommentarer på det man skriver og spør om, bør man finne seg noe annet å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange krasse og kjipe svar, folk har vært frekke og sure, men jeg har aldri følt meg mobbet fordi det går ikke på meg som person, det skjer ikke gjenntatte ganger, det skjer ikke hver dag og det er ingen som har singelt ut just meg, og bare meg, som "offer" for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ramlet meg inn å blitt fornærmet for negative kommentarer herinne. Er jo et anonymforum, så det må man jo nesten regne med.

 

Går jo heller ikke på meg som person, ettersom det ikke er noen som kjenner meg. Skal mer til å å få meg sur enn som så;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er plent umulig å skrive ett innlegg her uten å bli kritisert for skrivefeil, og man får alltid tilbakemeldinger på hvor dum man er. Det er greit, jeg er anonym, det går ikke på meg som person. Jeg tror det er mange 'nickbrukere' som også skriver krasse anonyme svar her inne, men det hadde jo ikke tatt seg ut om de signerte med nick når de ikke kose-mumse-klemz'er på alle og enhver - de har jo et image som 'snill' som må bevares ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere er grunnen til at anonyme mennesker mobber på nett?

 

Hva får man igjen for det, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har flere ganger blitt hakket på - særlig rettskriving og den slags.

Tar meg ikke nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hva folk får ut av det..

 

Hvorfor sette seg ned, logge inn på et nettsted/forum og skrive dritt til andre?

 

Jeg forstår det ikke?!?! Hva er vitsen? Hva får et menneske ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Jada, her har jeg blitt hengt ut flere ganger..men men, jeg tåler det. Krasse svar på spm bryr meg ikke i det hele tatt, men de innleggene som har blitt laget OM meg kiler irritasjonsnerva litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...