Gå til innhold

tar av seg bleien når ungen skal sove.. tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min har de sisste månende begynt å rett og selett kle seg naken etter at jeg har lagt henne, hun tar av seg ALT. bleien blir kastet på gulvet å hun tisser både en og to plasser i sengen.

Jeg har prøvd mye for å stoppe henne, til å med å prøve å kjefte,men det eneste jeg fikk igjen da var dårlig samvittighet å en unge som sa fy til meg.

Jeg har prøvd å finne nattaser med knapper bak på ryggen men jenta er utspekkulert å klarer likevel å få av seg alt.

Noen som har vært borti det samme?eller har tips?

hun er 2 år å har begynt å gå litt på do om dagen men må fremdeles bruke bleie sånn at vi slipper uønskede uhell når vi skal ut på noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre ingen gode tips, annet enn at det gir seg etter en stund....

Skrevet

Siden du har prøvd pysj bak fram med knapper så har du kanskje forsøkt det med glidelås også? Venninna mi med tvillinger hadde samme problemet. Der kledde de av seg alt og kasta alt ut av senga, inkludert madrassen. Dette holdt på en stund. Det hjalp til dels å ha på de pysj bak fram, men de hjalp jo hverandre å kle av seg....

Skrevet

har og hatt det samme problemet her, hun kler av seg, jeg kler på igjen..hehe..det går over, men hos oss hjalp det å ha pysj med glidlås bak fram. så ga det seg for en periode, men nå er det på`n igjen, nettopp vært inne å kledd på henne..hehe...hun bruker ikke bleie på dagtid da. lellers ingen andre tips desverre.lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...