Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frustrert og forvirret etter å ha testet om jeg har eggløsning siden dag 11. Jeg har hatt en kur med Femar (samme som pergokur) og skulle begynne med pregnylsprøyter når jeg testet positiv på eggløsningstesten! Dag 11 var jeg på gråten og sårbar + eggløsningspms som jeg kaller det og tok en test. Teststreken viste nesten like sterkt som kontrollstreken. Jeg har lest at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken og begynte ikke med sprøytene selv om jeg kjente jeg hadde eggløsning. Fortsatte å teste og hadde nesten like sterk strek i 3 dager men etter det har den blitt svakere og svakere og i dag 18 dager etter første dag mens er den nesten usynlig..................... Blæh.... Da ble det ikke noen sprøyter denne gangen! Skal fortsette å teste frem til evt mens da jeg fikk beskjed om at Femar kan utsette eggløsning. Vet jo at jeg har hatt det men gjør det " i tilfelle"......... Femar tbl har gitt meg en enorm sulthetsfølelse. Spiser og spiser og spiser.... Mett som bare det men er sulten og klarer ikke å la være å putte mat i munnen! Er som om jeg skal ha mens. Så da sitter jeg her da med en enorm sulthetsfølelse og føler meg oppblåst og feit som ei overspist gammel ku med tusen tanker om hvordan skal nå dette gå:):):) Tragikomisk:).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143106307-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...