Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

før når jeg var her inne var stemningen og energiene tamme og litt bleke men nå blir vi bare dratt mer og mer mot barnimagen <3 det er så godt å være her. MASSE gode energier og det er bare sååå bra <3 mye lettere å få opp spådomer på alle (ikke at jeg ser alt fordet) men det er mye lettere <3 TAKK til alle som er her inne som kommer med så gode energier og så mye takknemligheter det er så godt <3 nesten som litt terapi *ler* takk igjen og håper på at stemningen her inne holder seg her oppe <3 Girl power (okay den blei litt drøy) ;) *ler* klemmer i hutt å hei til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er så og si ny her inne, så alltid vert masse skravling,energi og glede her inne :D

Skrevet

jeg har vært her en stund :P men har ikke spådd lenge da :) mn merker forskjell :D

Skrevet

så bra det er komt seg:D

Skrevet

Ja det har kommet seg veldig! Og enda mer etter jeg skrev innlegget om tilbakemeldinger og takknemlighet for det har det virkelig vært svært lite av :-)

Har vært her lenge jeg, og de som spådde før var mye godt høye i hatten, ikke så vennlige på den samme måten vi er og brukerne fikk egentlig aldri svar. Vet folk som aldri fikk svar og andre som ventet 1 mnd nesten.

Så det er kjempehyggelig her nå, og siden brukerne gir så mye tilbake så får jeg iallefall masse energi og ikke mist lyst til å hjelpe så godt jeg kan :-) <3

Skrevet

Som nevnt tidligere : Dere er supre ! <3 Hihi

Skrevet

hehe keep it going :D nei jeg synes vi er kjempe flinke alle her inne med gode toner og hyggelige toner til hverandre og alt er en fryyyd hehe :D

Skrevet

er det noen som spår her inne som har vert her i lengre tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...