Gå til innhold

Anbefalte innlegg

før når jeg var her inne var stemningen og energiene tamme og litt bleke men nå blir vi bare dratt mer og mer mot barnimagen <3 det er så godt å være her. MASSE gode energier og det er bare sååå bra <3 mye lettere å få opp spådomer på alle (ikke at jeg ser alt fordet) men det er mye lettere <3 TAKK til alle som er her inne som kommer med så gode energier og så mye takknemligheter det er så godt <3 nesten som litt terapi *ler* takk igjen og håper på at stemningen her inne holder seg her oppe <3 Girl power (okay den blei litt drøy) ;) *ler* klemmer i hutt å hei til alle

Fortsetter under...

Ja det har kommet seg veldig! Og enda mer etter jeg skrev innlegget om tilbakemeldinger og takknemlighet for det har det virkelig vært svært lite av :-)

Har vært her lenge jeg, og de som spådde før var mye godt høye i hatten, ikke så vennlige på den samme måten vi er og brukerne fikk egentlig aldri svar. Vet folk som aldri fikk svar og andre som ventet 1 mnd nesten.

Så det er kjempehyggelig her nå, og siden brukerne gir så mye tilbake så får jeg iallefall masse energi og ikke mist lyst til å hjelpe så godt jeg kan :-) <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...