Gå til innhold

Athina's verden?? Har du tid?

Anbefalte innlegg

Lurte på om kanskje du hadde litt tid til å ta en titt? Jeg lurer litt ifht ny jobb... Jeg mister jobben min og går snart ut i permisjon, så jeg er veldig nysgjerrig på når jeg evt finner meg en ny jobb, når jeg får startet opp, hvilken bransje det blir innen og hva slags stilling jeg får? Får du opp noe på det?

I tillegg lurer jeg på fødselen min... Når og hvordan blir den?

Fdato: 280881

På forhånd, tusen takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143106121-athinas-verden-har-du-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder jobb og slike ting så ser jeg ikke noe på det nå, vet ikke helt hvorfor... Kan være for at det er så lenge til ...

Fødselen ser ut til å bli normal ca 10 timer :-) dag vet jeg ikke når du ikke har skrevet termin så jeg kan fokusere på den :-)

Lykke til :-)

Klem

Tusen takk:) Er nok kanskje litt langt fram i tid ifht jobb, ja... Blir vel snakk om rundt 1 år... Jeg får prøve å spørre igjen ved en senere anledning... Eller er det mulig å få opp om jeg har fått en avklaring ifht jobb i løpet av et år fra nå?

UL-termin er 17. juni. Ca 10 timer er det samme som BeskyttetAvEngler så;) Artig! Men føles leeeeenge... ;) Normal fødsel er jo iallfall positivt!

Takk igjen for at du tok deg tid. Det var koselig å høre hva du fikk opp:)

Hei, dette fikk jeg lyst til å prøve. Hadde tøff fødsel med gutten vår for to år siden. Nå er det snart tiden igjen. Kan du se kjønn, ca dato og hvordan fødselsforløp kan se ut denne gang.

Min termin (menstermin) er 16.05, UL-term 22.05.

Hilsen fra

Bare hyggelig :-)

Når jeg først så at du ropte på meg så kom 17 opp så jeg går for det jeg :-)

10 timer anses jo for å være normalt, og faktisk hvis det går noe fortere så kan det bli mer smertefullt på grunn av at kroppen og hjernen ikke venner seg til de økende smertene :-) Så 10 timer er fint ja :-)

Når det gjelder jobb så får jeg fortsatt ikke opp noe så huk tak meg når det nærmer seg :-)

Lykke til :-))

Det er veldig sant, men jeg har hatt en tendens til å bli veldig utålmodig når jeg har vondt;) Vil veldig gjerne bare ha alt fort overstått... Men dersom det blir en ca 10 timers fødsel, så er det ca midt i mellom de to andre jeg har hatt, og den siste var veldig rask og intens, så det er nok bedre å få brukt litt lengre tid... Greit å innstille seg på det iallfall;)

Da kan jeg heller prøve å huke tak i deg når det nærmer seg litt mer ang jobb og jeg kanskje har noen aktuelle søknader inne:) Tusen takk for at du tok deg tid iallfall:)

Annonse

Ja den datoen poppet opp, men jeg kan se litt mer på deg litt nærmere fødsel så dytt denne tråden opp litt senere :-)

Hehe skulle ønske det var en manual på alt som har med fødsel og gjøre, og ikke minst barn, hun kommer nok ja, og skal prøve å ikke se på det overtid ;-P

Ha en super dag :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...