Gå til innhold

Jeg er blitt hjemmeværende!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tatt en avgjørelse om å være hjemme og ta meg av barn og hjem en periode. Barna går i barnehage, men jeg har de av og til hjemme en dag, eller har de litt kortere dager.

 

Det skal sies at vi har råd til det, og jeg skal tilbake i arbeidslivet etter en stund. Er så glad og fornøyd! Vi har det bedre alle sammen, og det er det viktigste for meg.

 

Andre som har gjort det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har valgt samme som HI!

NYYYTER rolige dager! Det er for en periode ( noen mnd), og det passer familien utmerket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 11:21:

 

må le av kommentarene her.

Late??

Da aner dere LITE om hvordan familiene rundt omkring fungerer. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du Hi er hjemme mens barna er i bhg da? FOr å late seg, hva ellers. Kan ikke gjøre noe annet når hun velger å være hjemmeværende mens barna er i bhg.

 

SÅ enkelt å gjette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish!!

 

Sliter som juling for tida med å klare med alt, jobb, hjem og barn.

Er gravid og den 'dårlige formen' kom for noen dager siden.

Skulle så gjerne hatt noen ekstra fridager pr mnd iallfall:(

 

Og gratulerer HI, er bare litt misunnelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle bare mangle at barna ikke fikk være hjemme en dag avogtil, eller ha kortere dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelsen lenge leve;)

Hehe. Tror alle hadde grepet muligheten om de hadde den, bare så synd så mange ikke har skikkelig utdannelse og lønn slik at sånt lar seg gjennomføre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er heldig hi,men det vet du sikkert,så nyt det i fulle drag!

 

la barna få være i barnehagen,men få kortere dager.barn HAR GODT av å være i barnehage!dere som ser på barnehagen som den store stygge ulven skulle jobbet i en barnehage og sett hvor bra barna deres har det i barnehagen(ja,det er vel noen dårlige bhg der ute,men bytt!)

 

HI har sikkert masse som skal gjøres hver dag.og hva med om hun later seg en dag eller to da?hun er HELDIG som kan gjøre dette! jeg er misunnelig på deg HI!

 

hilsen barnehageansatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig utdannelse? hva er det?jeg er førskolelærer og aldri i helvete om jeg hadde hatt råd til å gjøre noe sånt,men kanskje jeg har ikke skikkelig utdannelse jeg da?

 

man trenger alle slags folk i et samfunn bare så du er fullt klar over det 11:28.hadde alle hatt skikkelig utdannelse og bra lønn hadde ikke samfunnet vårt gått rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel strengt tatt din mann som har lønna til at dere kan leve slik og at du kan sitte hjemme på ræva mens han er på jobb og ungene er i barnehage.

 

Jeg har både god utdannelse og god lønn. Derfor er jeg også smart nok til å bruke den kunnskapen jeg har tilegnet meg, jeg tjener egne penger, jeg har stor sparekonto, eier eget hus og har privat pensjonssparing. Det samme har min mann.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så mye misunnelse a gitt!

 

Hadde jeg hatt muligheten, hadde jeg gjort det samme uten å blunke!

 

Kos deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være hjemmeværende mens barna er i bhg, sier jo mye der. Trenger ikke å vite mer enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var ment for å provosere. For det er stor forskjell på å si man ikke har råd til det, noe jeg selv ikke har forøvrig, og å kalle HI lat og pill råtten for å ville være hjemmeværende en tid. Når hun har muligheten.

Tror faktisk vi er mange som kunne tenkt oss den situasjonen i perioder...

 

An 11.28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygge kommentarer du har fått! Ignorer dem, du.

Jeg skulle gjerne vært hjemmeværende en periode, men selvom jeg bare har ett barn ville jeg blitt gaaal om han skulle blitt tatt ut av barnehagen. Han hadde kjedet vettet av seg ved å bare tasse rundt med mor, jeg hadde blitt veldig utbrent av å hele tiden måtte drive med han og hadde ikke fått gjort mye annet. Barn som trives i barnehage har det godt der, og det hadde vært dårlig gjort å plutselig holde dem hjemme og ikke la de få være sammen med alle vennene i barnehagen eller få være med i den hverdagen lenger.

 

Kos deg og utnytt dagene ikke bare til husarbeid, men også til hobbyer, gode bøker og annet du måtte ha glede av :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har gjort det samme....men tok da begge barna ut av barnehagen!! Det var ingen alternativ for meg at de skulle fortsette i bh når gikk hjemme!!

 

Men så valgte jeg å være hjemme et par år, PÅ GRUNN AV at jeg ville være sammen med barna mine, hadde dårlig samvittighet for det stressa livet vi hadde og så bare at tida fløy menst jeg lot andre passe barna mine...jeg ville ikke miste denne tiden!!!

 

Så vi koste oss hjemme:) Har ALDRIG angret:)

 

Og vi hadde økonomi til at barna kunna ha vært i bh, men det var aldrig et alternativ for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign. 11.33.

 

Det er kvinner med den holdningen samfunnet trenger. Ikke kvinnfolk som sitter hjemme på ræva mens mannen er på jobb og barna i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor folk får barn vettu. For å slenge dem i bhg, mens du selv sitter hjemme og gjør ingenting.

 

Bra gjort hi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne gjort det samme, men har ikke muligheten desverre.

 

Men jeg jobber redusert da, med 70% stilling rekker jeg også all organisering, klesvask osv en familie på 6 fører med seg, det er ingen liten jobb å holde styr på alt sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...