Gå til innhold

Dere som går på ketolyse; hvor mye gikk dere ned i løpet av den aller første mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk ned 2 kilo. Klarte ikke alt fettet og byttet det ut med annen, og i mine øyne, og sunnere varianter. Så Ketolyse fungerte dårlig på meg. Ble rett ig slett kvalm og dårlig av det.

Er nå på "vanlig" slanking med vanlig mat, i mindre posjoner, frukt, grønt, vann og mosjon. Gått ned 15 kilo på 3mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned noen kilo, men ble så dårlig og uvel ( endte opp med legebesøk) og måtte slutte. Gikk opp alt og mer til.

 

Nå er jeg også på "vanlig" slanking som 11:15. Beveger meg mer, spiser sunt og mindre porsjoner. MYYYYYE bedre enn alt det gyselige fettet på ketolysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. måned 11 kg

2. måned 6 kg

3. måned: 7 kg

 

Deretter gradvis opptrapping av karber. Lever lavkarbo, men aldri i ketose. Holder vekten helt flott.

 

Jeg gikk da på Atkins, ikke ketolyse og i samarbeid med lege. Alle prøver var mye bedre etter endt kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 6.5 kg. på 4 mnd. så ble jeg gravid. Hadde mye å ta av og hadde egentlig begynt å gi opp fordi det gikk så sakte. Men jeg ble gravid og det var jo verdt det selv om kg. satt fast. Har pcos så denne kuren gav meg eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. mnd gikk jeg ned 9,8 kg

Har holdt på i snart 5 mnd nå og har gått ned litt over 25 kg.

Det er ikke anbefalt å holde på mer enn 6 mnd sammenhengende, så jeg skal snart begynne å trappe opp på karber. Er forøvrig nesten i mål også. Skal ned 3-4 kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min 4. dag og har allerede gått ned 2,1 kg!

 

Og hva er egentlig forskjellen på Atkins og ketolyse?? Trodde det stort sett var det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKKE satt meg inn i det, men tror Atkins er enda strengere på karber i begynnelsen av kuren, altså at du må ligge unna melkeprodukter og grønnsaker.

 

Gikk på ketolyse i høst, gikk ikke ned noe første uka.Heller ikke andre uka, eller tredje. Helt sykt. Men så løsnet det endelig, og jeg gikk ned 7 kg på de 4 neste ukene. (Så sluttet jeg, men det er en annen historie).

 

Har nå begynt igjen, dette er min fjerde dag og jeg har gått ned 2 kg og gått inn 4 cm :-)

 

P.s.Jeg gikk aldri opp de 7 kg jeg tok av meg på ketolyse i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...